Autor |
Wiadomość |
miodek152
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Saab 93 |
|
Saab 93 2.2 99' nie chciał odpalić, a jak odpalił kopcił na biało. Zgasiłem i dalej jest problem z odpaleniem. Błąd p1660. Sterownik pompy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:39, 25 Cze 2012 |
|
 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
P-1660 usterka elektromagnetycznego zaworu odcięcia paliwa,przeważnie jest to usterka sterownika pompy wtryskowej,
Czy po skasowaniu błędów i próbie odpalenia od razu pojawiają się znowu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soviet100 dnia Pon 12:21, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 12:20, 25 Cze 2012 |
|
 |
miodek152
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Cały czas wyświetla ten błąd. No i oczywiście nie odpala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:32, 25 Cze 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Generalnie sterownik do wymiany w pierwszej kolejności a najlepiej podmień na sprawny i zobacz co dalej bo równie dobrze w ostateczności może być pompa vp44 do regeneracji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:32, 25 Cze 2012 |
|
 |
aba667
Młotkowy

Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Czy to nie czasem w VP44 przepalał się opornik na płytce na pompie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:40, 25 Cze 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Tam jest dużo rzeczy które mogą paść nie tylko opornik ,starsze sterowniki padają dlatego, że taka jest ich (niska) trwałość i tyle ... .
Każda ingerencja lutownicą uszkadza inne elementy wewnątrz sterownika, a przelutowanie opornika nigdy nie jest ani trwałym, ani skutecznym rozwiązaniem problemu ... .
Zwróć uwagę, że odkąd Bosch poprawił trwałość/jakość elektroniki, to nawet w kompletnie zatartych pompach sterowniki żyją dalej ... .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:15, 25 Cze 2012 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak ściągniesz sterownik a nie będzie w pompie opiłków z zatartego tłoczka to można jeszcze wlutować nowy tranzystor a jak są już opiłki to tylko regeneracja pompy i wymiana przytartego tłoczka od początku tłoczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:04, 25 Cze 2012 |
|
 |
aba667
Młotkowy

Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
soviet100 oczywiście masz rację. Zresztą nawet głupi opornik nie pali się bez przyczyny.
Kiedyś na szkoleniu Boscha koleś pokazywał zdjęcia jakiegoś auta z taką pompą gdzie ktoś zrobił tak, że ów opornik był na zewnątrz obudowy. Wymiana 5 minut, bo często się palił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:57, 25 Cze 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Można też i tak tylko nigdy nie wiesz kiedy pompa powie nara na zawsze a przeważnie zdarza się to jak jedziesz z rodziną nad morze albo jak pada deszcz a ty jesteś nigdzie pośród drzew ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:25, 25 Cze 2012 |
|
 |
aba667
Młotkowy

Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
To prawda. Dlatego nie lubię diesli. Mój znajomy (diesel maniak) zawsze mówił, że woli diesla bo nie chce w szczerym polu szukać iskry. Zawsze wtedy mu odpowiadałem, nie lepiej szukać kompresji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:25, 26 Cze 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Tak więc narazie zamykam . Jak coś będzie więcej w temacie napisz to odblokuję .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:29, 26 Cze 2012 |
|
 |
|