Autor |
Wiadomość |
arturowy87
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Seat ibiza 1.9 tdi 90 km pompa vp27 na niskich obrotach gasn |
|
Witam mam problem z moja ibiza wczoraj wracalem z wisly ,zatrzymalem sie w sklepie i samochod mial ciezko odpalic po dłuzszym kreceniu odpalil ale na kazdych swiatlach mi gasł dzisiaj rano juz nie dal rady opalic wiec zapiołem go na chol i ma ten sam objaw na wolnych gasnie a wysokich obrotach chodzi pod wagiem wyszedl bład pompy .Ominołem filtr paliwa i auto odpaliło wiec go wymieniłem było ok prez godz po czym znowu to samo auto gasło i nie dało sie go zapalic za x-razem odpalil jak gdyby nic chodzil na wolnych po czym po jakims czasie zgasl .wycianołem nastawnik rozebralem go i wszystko wyglada ok nie ma opilków cewka sprawna,nie wiem tylko co to jest za element przykrecany dwoma srubami na klucz t10 wyglada na diode ale nie jestem pewien .jaka moze byc przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 1:32, 19 Lut 2013 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest czujnik temperatury paliwa,sprawdź jeszcze czy sprężyna nie jest pęknięta w pompie.Ona jest od strony głowicy pompy,przypatrz się jej dobrze.Sprawdź jeszcze czy przewody się dobrze trzymają pod tą osłonką też lubią puszczać zgrzewy lub luty jak było coś robione.Ale do smoka w zbiorniku też możesz zaglądnąć.Zobacz jeszcze czy koło pasowe nie jest obluzowane,też mogą być takie objawy bo przestawia się początek wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 11:02, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 10:54, 19 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
wtrysk sterujacy.? co to za bład fajnie by było jak bys zrobił jakis zrzut logow... co do tej :"diody" to pewnue mowisz o halotronie... zczytuje obroty z pompy mozna tez nim robic minimalną korekcje dawki paliwa... przesuwając delikatnie w lewo lub prawo zgledem pompy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:29, 19 Lut 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | wtrysk sterujacy.? co to za bład fajnie by było jak bys zrobił jakis zrzut logow... co do tej :"diody" to pewnue mowisz o halotronie... zczytuje obroty z pompy mozna tez nim robic minimalną korekcje dawki paliwa... przesuwając delikatnie w lewo lub prawo zgledem pompy. |
Jeszcze napisz mu gdzie ten hallotron co szczytuje obroty się znajduje???????? bo ja nigdy w tych pompach nie widziałem,nie te pompy.Tu masz czyszczenie nastawnika;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:06, 19 Lut 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
przepraszam pomyliłem pompy....:wstydniś:
:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:29, 23 Lut 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|