Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Serwo... |
|
Pacjent to mój ford maverick, identyczne co nissan terrano
Rocznik 94 2.7TD
Problemy zaczęły się na rajdzie, dwa dni temu, na dziurach słyszałem jak by sprężynka gdzieś latała pomyślałem że od któregoś pedału się oderwała, po powrocie do domu podczas hamowania wydobywa się dźwięk podobny do tarcia metal o metal jak by nie było ferrody na klocku, po demontażu kół, wyczyszczeniu wszystkiego z błota okazało się że zaciski i reszta jest w porządku... Hałas dobiega z serwa, słychać że lata coś tam jak by sprężynka, dźwięk nie wydobywa się podczas każdego hamowania...
Generalnie dramat bo zaglądnąć tam nie idzie, macie jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:08, 08 Gru 2010 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Skoro nie da sie tego rozebrac to trzeba bedzie pomyslec o wymianie;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:53, 09 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
to nie serwo
sprawdz zaciski i tłoczki ,prowadnice i przewody elastyczne z przodu
klocki nie wracaja na tyle że wpadają w rezonans i przenosza na zawiecho
SPRAWDZENIE
cofnij tłoczki i zaciś przewód elastyczny KNIPEX-em z tej strony gdzie to słyszysz , podejrzewam ze lewa
serwo jak padnie to brak wspomagania hamulca przy odpalaniu
daj znac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:07, 09 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale co da zaciśnięcie przewodu elastycznego?
W zaciskach wszystko gra, tłoczki ściskają się elegancko, wszystkie osłonki całe.
Tyklo w tym serwie coś lata...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:23, 12 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
zaciskasz przewody elastyczne po to by sprawdzić czy to faktycznie klocki z przodu // NIE POWINNO SIĘ TAK ROBIĆ// i jedziesz na prube
skoro słyszysz to w serwie to odłacz przewód od wsp. ham w serwie i nie powinno w serwie latać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:54, 12 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
hyyyymmm... w sumie to wolał bym uniknąć zgniatania przewodu elastycznego... jeszcze ta plecionka w środku się uszkodzi i potem sobie pohamuję.
Odłączę ten przewód i zobaczę czy jest jakaś zmiana.
Dodam tylko że jak jest ten hałas to auto hamuje tak samo, nie słabiej, nie mocniej...
Trochę lipa bo chciałem go sprzedać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:57, 12 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
jak nie chcesz go zagniatać to go wykrec i zakreć przepływ zeby pompka dawała cisnienie i był hamulec tylko na tył w tedy zrób próbę i wszystko jasne
jak bedzie słychac hałas to coś z serwem
ODŁACZ JESZCZE TEN PRZY SERWIE jak co to powinno sie uspokoić
osłona tarczy nie podgieła sie i czasem dotyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:12, 12 Gru 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ja mam tam trochę meksyk zrobiony... ale generalnie mogę odłączyć cały przód i zobaczyć czy przestanie, dobry pomysł to jest.
Osłony załatwiłem podczas zabawy w terenie, kupiłem nowe z grubej blachy i się już nie gną, to też sprawdziłem, dodatkowo wydmuchałem tarczę, oczyściłem klocki, sprawdziłem tłoczki, prowadnice zacisku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:15, 12 Gru 2010 |
|
|
|