Autor |
Wiadomość |
pietrek1212
Nowicjusz

Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagórów Płeć:
|
|
Skoda Fabia 1,4 16V jak ustawić czujnik wału |
|
Witam.
Mam problem z ustawieniem czujnika wału w skodzie fabii 1,4 16V i proszę o podpowiedzi w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:43, 06 Mar 2013 |
|
 |
|
 |
brzdac10
Młotkowy

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jesi chodzi o czujnik połozenia wału to nic sie nie ustawia bo on jest na sztywno i tylko w 1 sposob pasuje
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 9:24, 07 Mar 2013 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Napisz coś więcej jaki masz problem,nie chce palić?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 10:01, 07 Mar 2013 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Pewnie rozrząd źle poskładali i na kompie wychodzi czujnik halla .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:19, 07 Mar 2013 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
nie rozumie ,,jak ustawic czujnik?
czujnik wchodzi w jedno miejsce i juz,,kolego moze chodzilo ci jak ustawic rozrzad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:53, 07 Mar 2013 |
|
 |
brzdac10
Młotkowy

Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
kolego jesli jednak chodzi o rozrząd to tu masz schemat
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brzdac10 dnia Czw 14:50, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Czw 14:43, 07 Mar 2013 |
|
 |
pietrek1212
Nowicjusz

Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagórów Płeć:
|
|
|
|
koledzy tak dokładnie to chodzi mi o taką metalową okrągłą koronkę która jest pod kołem zamachowym a nie o sam czujnik, źle to nazwałem. auto w zależności od ustawienia tej koronki nie odpala lub odpala i chodzi tylko na 500 obrotach i nie reaguje na dodawany gaz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pietrek1212 dnia Czw 23:41, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 23:40, 07 Mar 2013 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
daj zdjecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 1:11, 08 Mar 2013 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tłok pierwszego w górze i zobacz czy nie ma jakiegoś znaku na tej koronce,jak jest to do góry,przy VW2.0 tak jest i jest kropeczka jako znak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:25, 08 Mar 2013 |
|
 |
pietrek1212
Nowicjusz

Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagórów Płeć:
|
|
|
|
Jest tylko taka mała okrągła dziurka, dzisiaj się dowiedziałem że trzeba wymienić cały ten zimering z koronką i niby na nowej ma być jakiś znak. Chciałbym ustawić to bez wymiany na nowy bo kosztuje około 200 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:00, 08 Mar 2013 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale uszczelniacz wału się nie kręci tylko jest zabity na stale, a to się musi obracać i musi być zamontowane na wale między wałem a kołem zamachowym lub na kole jak w niektórych samochodach.Wtedy ci czytnik czyta obroty silnika i w którym położeniu jest wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:44, 08 Mar 2013 |
|
 |
pietrek1212
Nowicjusz

Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagórów Płeć:
|
|
|
|
rozumiem uszczelniacz jest na sztywno przykręcony do wału a w niego wchodzi ta koronka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:45, 09 Mar 2013 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | rozumiem uszczelniacz jest na sztywno przykręcony do wału a w niego wchodzi ta koronka |
Uszczelniacz jest zabity w obudowę a obudowa jest dokręcona do bloku silnika a wał obraca się w uszczelniaczu i wtedy warga tego uszczelniacza nie puszcza oleju na zewnątrz a ta koronka musi być wciśnięta[nasadzona] lekko na wał żeby nie dotykała o uszczelniacz bo przyblokuje i nici z tego.A ta koronka przecież ma większą średnicę zewnętrzną nisz uszczelniacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:28, 09 Mar 2013 |
|
 |
pietrek1212
Nowicjusz

Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagórów Płeć:
|
|
|
|
rozwiązałem problem metodą prób i błędów ale dzięki za pomoc. koronka musi być wsadzona w obudowę uszczelniacz w odpowiedniej pozycji i właśnie o te ustawienie mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pietrek1212 dnia Sob 19:03, 09 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 19:01, 09 Mar 2013 |
|
 |
|