Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
suzuki swift 1.0 1990r. problem z obrotami

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
suzuki swift 1.0 1990r. problem z obrotami
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post suzuki swift 1.0 1990r. problem z obrotami
Witam, mam problem z samochodem marki suzuki mk2 1.0 , problem polegał na tym że na początku auto miało wysokie obroty 2000 tyś. na luzie wymieniłem świece, tzw. zaworek PCV bo był walnięty, teraz obroty spadły na 1500, ale później po mału spadają do 1000 nie wiem dlaczego od razu nie spadają do 1000 tylko zawieszają się na 1500, narazie odłączyłem przewód idący z silniczka krokowego do filtra powietrza i go zaślepiłem i jest ok. ładnie wchodzi na obroty i ładnie spadają, ale wiem ze tak nie może być, co może być przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:33, 07 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz na czujnik ciśnienia rury ssącej jest za filtrem na ścianie i wężyk od niego do wtrysku,bo dostaje fałszywe powietrze.Zobacz jeszcze na potencjometr przepustnicy on jest z włącznikiem biegu jałowego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:15, 07 Sty 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych] to o ten czujnik od tej rury ssącej chodzi nr 27, tam jest wtyczka na trzy piny jak ja wyjmuje silnik spada z obrotów prawie ze gasnie po czy wskakuje na obroty i stoi normalnie na 1500 i pomalu spadaja , na wypietej wtyczce pali sie na liczniku check engine, zaraz obejże dokladnie ten patencjonometr i poszukam tego wylacznika biegu jałowego, a jakby była zanieczyszczona, albo uszkodzona przepustnica to też takie objawy by były jak opisuje wyzej? ogólnie to gdzies słychać delikatne zasysanie powietrza, przy obrotach 1500 jak spadnie na tysiac to już nie, świece po wykreceniu sa okopcone. nie wiem jak zlokalizować to syczenie, ruszając przewodami brak jakiej kolwiek reakci.

tutaj panowie coś znalazłem [link widoczny dla zalogowanych] , u mnie jest podobnie jak zaslepie przewód obroty są własciwe jak fahowo sprawdzic ten zawor?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Sob 18:11, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Sob 16:46, 07 Sty 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest fałszywe powietrze,zobacz jeszcze ten zaworek do serwa co opisują.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:48, 07 Sty 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
z tego co wyczytalem to co ja nazywam silniczkiem krokowym to wcale sie to tak nie nazywa to jest jakis zawór ISC.


No tak jak mówisz gdzies lapie lewe powietrze, bo wkrecajac tą śrube do końca od regulacji mieszanki monowtrysku (gaźniku) silnik powinien zgasnac jak uklad jest szczelny, a motorek normalnie chodzi delikatnie zwalniają obroty ale nie gaśnie takze łapie gdzie lewe powietrze, nagorzej bo nie wiem jak zlokalizować w najprostszy sposób nieszczelnosc, jak bede zdejmował po kolei przewody z końcowek przy tym monowtrysku i je zaslepial to może sie wyjaśni.

dzisiaj sprawdziłem ten przewód z tym zaworkiem co opisują, u mnie w tym przewodzie nie ma żadnego zaworka, nie wiem czy w moim modelu był przewidziany taki zaworek gdzie to mógł bym sprawdzić dokładniej może ktoś coś wie na ten temat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Nie 13:44, 08 Sty 2012, w całości zmieniany 5 razy
Sob 20:55, 07 Sty 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin