Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Swap

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Swap
Autor Wiadomość
Gość







Post Swap
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym się dowiedzieć co potrzebne jest do zrobienia swapa. Posiadam mazdę 323 (BG) 1.3 16V i tu jest problem auto jest na gaźniku. A silniki 1.6 są już na wtrysku. Jak powiązać to, potrzebny będzie pewnie komputer co steruje wtryskiem, ale jak go podłączyć ?
Czw 22:22, 05 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Potrzebujesz kompletną wiązkę, kompa i dodatkowo musisz założyć elektryczną pompę paliwa bo gaźnikowa jednostka ma mechaniczną napędzana wałkiem rozrządu.
Jezeli coś Ci to pomoze to wydaje mi sie że do tej mazdy podejdzie silnik z Forda Fiesta :>Do tego musisz udac sie do specjalnej firmy(bo sam tego nie zrobisz)na wystrojenie całej elektryki i map paliwowych.To też ''troche'' kosztuje.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:42, 05 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
chodziło mi o silnik z takiej samej mazdy tylko 1.6 . Czy nie da się podpiąć tego komputera omijając wiązki które znajdują się już w aucie. Oczywiście komputer był by dopasowany do tego silnika.
Czw 22:49, 05 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Słuchaj.Wiązke musisz wymienić:)Potem mozesz miec ciągłe problemy z elektryką.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:53, 05 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ok. Jednym słowem mówiąc, nie opłaca się inwestować. Tyle chciałem się dowiedzieć. Bo gdyby auto było na wtrysku to inaczej by to było.

Uważam że można zamknąć temat.
Czw 22:55, 05 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Uwierz mi na słowo że swapy to nie jest prosta i tania sprawa.Studiuje to już troche;pCzasami musisz kupic drugie auto (dawce) po dzwonie aby pobierac z rozbitka potrzebne częsci.Tanio to nie wychodzi.No chyba że swapujesz cos do auta z potencjałem na dalszą rozbudowe...ale to chodzi o wyścigi:)
Pozdrawiam.
Zamykam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Czw 22:59, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 22:59, 05 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin