Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
T4 1,9 d

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
T4 1,9 d
Autor Wiadomość
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post T4 1,9 d
Koledzy jak w tytule na ile ma być dokręcona głowica? Za pomoc z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Pią 6:25, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
moze jakieś konkretne dane(rok, kod silnika)
tak na domysły to
(90,03) 1,9 d kod sil.1x
wymiana srub
1- 40 NM
2- 60 NM
3- 180 stopni


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:59, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
manieczek31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawienia momentu obrotowego
Głowica cylindra
Wymienić śruby
Etap 1 40 (Nm)
Etap 2 60 (Nm)
Etap 3 90 (°)
Etap 4 90 (°)
Świece żarowe 25 (Nm)
Pokrywa głównego łożyska
(Wymienić śruby) 65 Nm + 90° (Nm)
Panewka łożyskowa stopy korbowodu
(Wymienić śruby) 30 Nm + 90° (Nm)
Koło zamachowe
(Wymienić śruby) 60 Nm + 90° (Nm)
Dysza wtryskiwacza 70 (Nm)
Korek oleju 30 (Nm)
Koło zębate wału korbowego
(Wymienić śruby) 90 Nm + 90° (Nm)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:09, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
DzięŇki serdeczne. je4scze powiedzcie jak ustawić rozrząd? Wiem że na kole zębatym jest znak i w pompę wkłada się bolec ale co z wałkiem rozrządu? Nic tam nie ma!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:40, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
manieczek31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
musisz zdjac pokrywe zaworów ustawic na pierwszy cylinder z tyłu wałka jest wyciecie włuż kawałek płaskownika lub płaskiego klucza i zablokuj jesli nie maż przyrządów, pompe wiesz jak zablokowac wał ma znak z tyłu na kole zamachowym (otwór w skrzyni) musi ci sie to wszystko zgadzac,jeszcze ważna uwaga przy zakładaniu paska rozrzadu musisz miec luzne koło zebate na wałku rozrządu one jest na stożku po prostu je zbij żeby sie lużno okrecało dopiero jak założysz pasek i go napniesz to wtedy je dokręc.zobacz jeszcze ten link tam jest też opis do rozrządu nie wiem tylko czy bedzie działał: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:14, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
,,musisz zdjac pokrywe zaworów ustawic na pierwszy cylinder z tyłu wałka jest wyciecie włuż kawałek płaskownika,,
jak pisał manieczek --płaskownik 3/4 mm,wałek- mijanka na 4-ym cylindrze


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:30, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
manieczek31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
maciejk1973 daj znac jak ci poszło jak cos to pytaj pomoge


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:09, 21 Lis 2009 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawiłem jak napisałeś i coś mi się wydaje że zawory lepią trochę głośno


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:13, 21 Lis 2009 Zobacz profil autora
manieczek31
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

Post
Luz zaworowy
Hydrauliczny tych zaworów sie nie ustawia powodem klepania zaworów nie jest raczej złe ustawienie rozrządu jeżeli zrobiłeś tak jak ci pisaliśmy to musi by gitara może problem tkwi w z któreś ze szklanek,czasami po remoncie głowicy musi się to wszystko ułozyc,a co tam było robione?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:58, 22 Lis 2009 Zobacz profil autora
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko planowanie i szczelność ale kopci na czarno i jest słaby więc nie wiem czy przypadkiem nie wtryski (tak mi ktoś doradził )


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:59, 23 Lis 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
na pompie sa fasole na których przestawiasz zapłon
dobrze by było gdybyś miał czujnik zegarowy to było by na git
ale skoro niemasz to przestaw pompe na fasolach w prawo lub w lewo i zobacz efekt
wtryski zostaw


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:29, 23 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Mam pytanie od jakiego auta można wstawić silnik najlepiej turbo disa 1.9 do T4 i czy trzeba robić jakieś przeróbki???rok mojego auta to 94 z silnikiem 1.9d
Wto 2:58, 24 Lis 2009
MaciejK1973
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kRAKÓW
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego z polo 1,9 golfa1,9


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:13, 24 Lis 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin