Autor |
Wiadomość |
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
vectra b 2.0 16v kolejność przewodów zapłonowych |
|
witam. chciał bym się was zapytać w jakiej kolejności powinny być zapięte przewody zapłonowe. bo teraz mi się zdaje że jest źle i jest spory zapach bęzyny i dym niebiesko ciemny przy mocniejszej przygazówce. problem znika po przełączeniu na gaz ale i tak nie podoba mi się jak silnik pracuje bo słychać jak by zapłon wypadał w złym miejscu. pokaże wam jak jest teraz na zdjęciu. ten dym na benzynie może być winą wtrysków bo już kiedyś tak miał i po wlaniu środka do czyszczenia mu przeszło tylko że były ze dwa razy ściągane całkiem przewody i nie zwracana była uwaga jak były założone. dodam że na wolnych obrotach chodzi czysto. uszczelniacze zaworowe były wymieniane w tym roku więc to nie wina tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:19, 12 Paź 2012 |
|
|
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Na zdjęciu masz kolejność zapłonu 1-3-2-4. Myślę że ma być 1-3-4-2 może się mylę nie mnie ktoś poprawi jeśli jest nie tak. Od 1 świecy w prawo tak mi się wydaje. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:30, 12 Paź 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Panowie to nie jest aparat tylko cewka z czterema wyjściami na przewody wysokiego napięcia i zawsze idzie 1 - 4 i 2 - 3 i wtedy na tych dwóch wyjściach jest iskra w tym samym momencie 1 - 4 i 2 - 3.Zobacz na cewce masz napisy koło króćców gdzie który przewód ma być podłączony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:54, 12 Paź 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2
a było 4-1
2-3
mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:12, 13 Paź 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Roman ma rację na cewce powinno pisać przy króćcu nr cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 6:58, 13 Paź 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
szukałem na cewce i nic nie było. mam jeszcze 2 gdzieś w pudełku oglądałem z każdej strony i nic nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:37, 13 Paź 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | znalazłem wcześniej na necie że ma być 1-4
3-2
a było 4-1
2-3
mogła coś się dziać przez taką zamianę ? teraz jak są dobrze to mi się zdaje że chodzi równiej na wolnych obrotach ... |
No i też dobrze było,bo w jednym czasie jest iskra na 1 i na 4,i tak samo na 2 i na 3.Jest OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:54, 13 Paź 2012 |
|
|
barteek933
Mechanior
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
tylko że teraz zaczął jakoś inaczej silnik pracować mi się zdaje. równiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:20, 13 Paź 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To tylko takie złudzenie bo przestawiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:38, 13 Paź 2012 |
|
|
|