Autor |
Wiadomość |
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
VW Golf V 1.9tdi 105km nie odpala |
|
Witam! Mam pewien problem mianowicie: Autko chodziło bez problemu aż przy normalnej jeździe po prostu zgasło udało się go normalnie odpalić ale nie wkręcał się na więcej ni 1000obr. następnie auto odpalało góra na 1s i gasło teraz już w ogóle nie odpala. Pompa paliwa sprawdzona, bezpieczniki itp tez, komputer nie pokazuje żadnego błędu nic a nic a auto nadal nie odpala, klapka od gaszenia tez pracuje, odkręciłem nawet filtr cząstek stałych bo myślałem ze się zapchał ale nic to nie dało, miał ktoś może podobna sytuacje? Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:53, 07 Lip 2011 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
rozrusznik kręci normalnie??? Sprawdz czy odpali na plaku albo innym samostarcie. Bedziemy dalej kombinować. Z tego co słyszałem to głowice padają w tych autach, sprawdz czy nie masz wody w oleju bądz oleju w płynie chłodniczym....
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 2:54, 08 Lip 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
na samostarcie nie odpala, paliwo, ani woda nigdzie sie nie przedostaje, cos mi sie wydaje ze to sprawa rozrzadu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:18, 08 Lip 2011 |
|
|
bmw4070
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice Płeć:
|
|
|
|
Moj kolega terz miał to samo i wyszło na to że był odłączony komputer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:32, 08 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Do palenia na plaku czy samostarcie nie trzeba komputera bo on chodzi tylko na plaku czy samostarcie jak nie odpala na plaku sprawdź małe koło na wale lubi się luzować.Tylko to się podaje bardzo delikatnie bo blokuje bardzo silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:42, 08 Lip 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
a ma ktos z was moze schemat ustawienia rozrzadu? bo mialem kilka programow na drugim laptopie ale sie zepsul i jestem bez tych pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:03, 08 Lip 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A mi się wydaje że czujnik położenia wału zwariował, można by go podmienić z innego auta... Sprawdź rozrząd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:52, 08 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Rozrząd do sprawdzenia na pewno skoro nie pali na plaku. Mozesz tez zmierzyc kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 1:34, 10 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Do sprawdzenia nie trzeba ci schematu prosty jak cholera,ściąg osłonę górną paska włóż trzpienia w kolo rozrządu wałka jest na godz 8 i sprawdzisz tylko znak na kole zamachowym jak nie pasuje luzujesz trzy śruby M8 na kole wałka i przestawisz na kole zamachowym do znaku zostało dokręcić 3 śruby na kole wałka rozrządu.Tylko jak dużo przestawiony to koło rozrządu do sprawdzenia na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:50, 10 Lip 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kolega był u mnie z nowym Gutmannem i tez ani jednego bledu, ale jest blad w komunikacji gateway prawdopodobnie sterownik sie rozsypał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:46, 10 Lip 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
gdyby tak było to na plaku odpalic powinien....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:48, 10 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Kolega był u mnie z nowym Gutmannem i tez ani jednego bledu, ale jest blad w komunikacji gateway prawdopodobnie sterownik sie rozsypał. |
To jest błąd czy go nie ma podaj kod błędu a nie jakieś pierdoły co ci ktoś opowiada.Nie sztuka mieć i sprawdzić Gutmanem tylko jeszcze coś wiedzieć na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:23, 11 Lip 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie ma zadnych błedow, zle sie wyrazilem poprostu w komunikaacji gateway nie wszystko widzi, dzisiaj zawoze cale auto do elektronika zeby wgrał nowego softa i zobaczymy co dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 9:50, 12 Lip 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Aktualizacja tematu, okazalo sie ze byly uszkodzone hydropopychacze ktore zostaly wymienione, jeden zawor oraz gniazda pompowtryskiwaczy, auto zlozone i nadal nie odpala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:54, 22 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź pompę paliwa w zbiorniku jak jest? bo nie wiem który to rok i pompę paliwa przy głowicy a chodzi na Plaku? masz schemat pompy przy głowicy;
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulacja pompo wtrysków;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 18:51, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 18:19, 22 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
pompa paliwa w zbiorniku daje 0,5 bara na plaku zagada i zgasnie, musze gdzies znalesc taka pompe na glowicy bo juz nie mam pomyslu,
podlaczylem manometr w pompe przy glowicy i pokazuje cisnienie ponizej 0.5 bara jakie powinno byc?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moto-doctor dnia Pon 22:05, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 21:17, 22 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Dokładnie to nie wiem ale zawór ciśnieniowy puszcza
przy ciśnieniu powyżej 7,5 bara zawór otwiera się doprowadzając paliwo
ponownie do ssącej strony pompy paliwowej.Trzeba było sprawdzić ciśnienie wtedy gdy chodził na Plaku ile daje pompa przy głowicy.Na Plaku ci będzie chodził dopóki mu będziesz podawał Plaka tylko delikatnie i z pewnej odległości i prosto do kolektora ssącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:41, 23 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
pompa wymieniona i nadal nic, moze to pompowtryski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:37, 23 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale jak kręcisz rozrusznikiem to dym wychodzi z tłumika czy nie jak nie to spróbuj odłączyć katalizator od kolektora tylko nie całkiem i będziesz widział czy dymi coś czy nic.Spróbuj jeszcze odpinać pompo wtrysk i próbować odpalić i tak do końca jak nie odpali to zakładaj i następny ściąg i próbuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:41, 23 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
katalizator mialem odpiety, pompowtryski wszystkie przelozylem, ale w koncu znalazlem przyczyne, posypala sie geometria w turbo i nie bylo upustu spalin kolektor wydechowy byl zamkniety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:06, 24 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No widzisz a pisałem wcześniej czy po odkręceniu korka wlewu oleju nie dymi a powinno bo nie było wydechu odprowadzenia spalin to samo jest jak jest zatkany katalizator.Spaliny z tłumika zawsze prawdę mówią o silniku i ustawieniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:37, 24 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
mialem sciagnieta pokrywe zaworow i nic, wszystko cofalo sie do kolektora ssacego i szlo do intercoolera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:51, 24 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak bo ciśnienie zostawało w cylindrze a z chwilą otwarcia zaworu ssącego to ciśnienie pchało w kolektor ssący.Ale to jest nauczka na przyszłość że przy kręceniu rozrusznikiem już powinien puszczać dymka z rury wydechowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:29, 24 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wiem jakie byly nastepstwa chodzilo mi bardziej o problem z namierzeniem poroblemu:) W kazdym badz razie autko ma wymienione turbo i smiga az milo, dziekuje wszystkim za pomoc:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 2:21, 26 Sie 2011 |
|
|
|