Autor |
Wiadomość |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
VW Polo II 91r Problem z ssaniem |
|
W momęcie uruchomienia silnik pracuje wolno i szarpie musze dodać troche gazu żeby silnik nie zgasł.Po około 30 sekundach wolne obroty zaczynają się stabilizować w miarę nagrzewania,ciepły silnik pracuje normalnie jednak minimalnie faluje.A zaczeło się od tego jak silnik w czasie jazdy kilkakrotnie na moment się wyłączył i na drugi dzień wystąpił w/w problem.Pomiar oporności czujnika ssania wykazał 420om na zimnym silniku 230om na gorącym silniku.Jak wyciągnołe kostkie elektryczną z czujnika przy pracującym zimnym silniku to obroty stawały się równe przy gorącym nie było różnicy natomiast rozłączenie sondy lambda nie powodowało żadnych zmian ani na zimnym ani na gorącym silniku.Na jednym z forum wyczytałem że przestawienie aparatu zapłonowego dało pozytywny efekt ale ja na tym ustawieniu zapłonu jezdziłem i nie było problemu.Może ktoś zna sposób na lokalizacje usterki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:41, 29 Lis 2011 |
|
 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
A co to w ogóle za silnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:50, 29 Lis 2011 |
|
 |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Jednopunktowy wtrysk AAU 1043cm3 po przebiegu 240000km w/g licznika i nie bierze oleju zawory hydraulicznie sterowane.Silniczek krokowy jest raczej dobry bo po odłączeniu od niego zasilania wolne obroty spadają i silnik pracuje nierówno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:44, 30 Lis 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
pali na wszystkie?? Jak tam z czujnikiem temperatury?sprawdzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:59, 01 Gru 2011 |
|
 |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Pali na wszystkie cylindry,czujnik temperatury {niebieski}zimny silnik 400om gorący okolo 200om.Jak dobrze pamiętam to przy zimnym silniku po włączeniu zapłonu silniczek krokowy otwierał przepustnice a teraz po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje.Na wtyczce od silnika krokowego jest na jednych stykach napięcie akumulatora [około11.5V] ale na innych jest 0V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:12, 02 Gru 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przeczyść potencjometr przepustnicy może zabrudzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:24, 02 Gru 2011 |
|
 |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Potencjometr przepustnicy już czyściłem,bez rezultatu.Ciągle chodzi mi po głowie że przyczyną może być silniczek krokowy bo jak już pisałem to zauważyłem że przy włączonym zapłonie na zimnym silniku uchylała się przepustnica a teraz się nie uchyla .Jak dodam troszke gazu to zapala i silnik pracuje.Żeby pracował bez trzymania gazu to musze poczekać aż sie nagrzeje silnik do około 50 stopni,potem już pracuje bez problemu.I nie wiem skąd silnik krokowy dostaje zasilanie i czy to napięcie powinno być na wyjętej wtyczce po włączeniu zapłonu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:50, 02 Gru 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
po włączeniu zapłonu powinno byc napiecie.. on jest 3 pinowy czy 4 pinowy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:02, 03 Gru 2011 |
|
 |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
4-pinowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:45, 03 Gru 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ja bym spróbował podmienic ten silniczek... moze cos mu dolega..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:44, 03 Gru 2011 |
|
 |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Jak tylko się upewnie że przyczyną usterki jest silniczek to go wymienie.Jak tylko usunę usterkie to napisze co było powodem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:28, 04 Gru 2011 |
|
 |
|