Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw T4 2.4 stuk

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw T4 2.4 stuk
Autor Wiadomość
Gość







Post vw T4 2.4 stuk
coś stuka jest to stuk podobny do stuku popychaczy ale zauważyłem że po wciśnięciu pedału chamulca cichnie co to może być ?
Pią 14:40, 16 Sty 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
moze byc popychacz hydro,ale moze byc pompa wtryskowa czy spad na mocy auto i czy te stuki sa glosne gdy auto cieple ,czy ciszej slychac stuk gdy auto zimne

SPRAWDZ PIERW POZIOM OLEJU


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:59, 16 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
poziom oleju jest w pożądku i nie ma reguły czy auto jest zimne czy ciepłe to ą napady
Pią 22:25, 16 Sty 2009
Gość







Post
aha i auto nie straciło mocy
Pią 23:14, 16 Sty 2009
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
to bedzie prawdopodobie hydraulik , ale juz spodkalem sie ze wyrobiony byl walek rozrzadu.

musisz rozebrac walek rozrzadu i sprawdzic hydrauliki musza byc twarde jak bedziesz wciskal jak miekki to znaczy ze nie trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:47, 18 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ale co ma wspulnego z tym wciśnięcie chamulca bo to nnaorawdę na chwilę ucissza stuk.
Nie 13:38, 18 Sty 2009
buzun_123
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego Rafał5 proponowałbym ci wymienic pompe podcisnieniową wspomagania hamulca. Poprostu wyciera sie w niej obudowa i zaczyna tak stukać, podobnie do popychaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:48, 18 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
bazun raczej musisz mieć rracje bo gadałem z gościem który zajmuje się samymi dieslami i powiedział to samo dzięki że napisałeś
Nie 19:53, 18 Sty 2009
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
ja tez obstawiam vacum pompe (podcisnieniawa) , mialem juz nie jeden taki przypadek zwlaszcza w LT 2.5


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:40, 19 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dzięki za rady obaj mieliście racje to była vacum pompa już jest w pożondolu jeszczeraz dzięki i pozdrowionka
Pon 10:30, 19 Sty 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin