Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
[VW T4] Hamulce |
|
witam was wszystkich po długiej przerwie.
Praca inna niż mechanik nie pozwala na razie z korzystania z forum. Dobra mniejsza o to.
Podjęłem się roboty T4 z 93r 2,4D miałem wymieć linki recznego, zobaczyć w jakim stanie są szczęki. Po zdjęciu bebna okazalo się ze cieknie także cylinderek. Nie można było od niego wykręcic przewodu hamulcowego a więc kupiłem nowy przewód nowy cylinderek (lewe koło). Szczeki były w miare a więc zostawiłem. Po zamontowaniu wszystkiego okazuje się ze pedał hamulca wchodzi do samego końca (odpowietrzony układ). Ręcznego jak nie było tak nie ma, podejżewam szczęki do wymiany jednak (samoregulatory sprawne). najbardziej chodzi o ten hamulec nożny zrobiłem tak zeby powietrze nie dostało się do innych kół i napewno w tylnym prawym powietrza nie było bo odpowietrzałem. Przodu nie odpowietrzałem bo po pierwsze wydaje mi się ze nie miało jak dotrzeć tam powietrze a po 2 nie moge odkrecić odpowietrzników (teraz moczą się w WD-40). Pedał zachowuje się jakby coś gdzieś przepuszczało a więc stawiam na pompe hamulcową ale niby od czego miała by ona się rozczelnić? (pedał na odpalonym silniku powoli wchodzi do podłogi). Co o tym myslicie?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Wto 15:33, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 9:59, 12 Kwi 2011 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
na pewno dolewałeś nowego płynu i mogłeś "wypłukać"pompę i porostu przepuszcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:58, 12 Kwi 2011 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam. Przeważnie po wymianie cylinderka z tyłu zawsze odpowietrzam cały układ bo gdzieś ginie ciśnienie w układzie. Ponadto warto sprawdzić średnicę bębna bo mogą być zużyte i nigdy nie uzyskasz ciśnienia w układzie (zużyte bębny i szczęki). Dopóki chodziło to było ok.Odpowietrz wszystkie koła i zobacz co wyjdzie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:14, 12 Kwi 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Myślę że trzeba też wyregulować szczęki ręcznie tak żeby była mała przestrzeń pomiędzy bębnem a szczęką.
Objaw wpadania hamulca wskazuje na przepuszczającą pompkę.
Spróbuj odpowietrzyć cały układ, jeżeli pourywasz odpowietrzniki to przecież nie Twoja wina nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:31, 13 Kwi 2011 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Kiedys mialem taki problem w golfie III takie same objawy. okazoło sie ze po wyregolowaniu szczek recznie wszystko wrociło do normy ,niby sa samoregulatory ale poprawnie nie dzialaly..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:22, 13 Kwi 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|