Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw T4 oslona przegubu wymiana

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw T4 oslona przegubu wymiana
Autor Wiadomość
Gość







Post vw T4 oslona przegubu wymiana
witam.
wlasnie mi oblali przglad i musze wymienic zewn oslony przegubow (te blizej kola).
chcialbym wiedziec czy jest to do zrobienia ''domowym sposobem''
czy tez musze miac specjalistyczne narzedzia i sile tura???
musze tez wymienic sprezyny z tylu i poprawic reczny, pytania wiec
czy da sie sprezyny bez wiekszego problemu w dwojke i czy reczny ma jakas opcje ''regulacji'' zeby nie trzeba bylo wymieniac.
moj T4 to 1999 1.9 TD w UkejU znany jako 800 Special

dziekuje za cierpliwosc i pozdrawiam.

Kapelan
Wto 1:09, 23 Cze 2009
Gość







Post
W T4 wymiana osłony przegłubu to bedzie dosyć trudna robota dla gościa nie mającego narzędzi. trzeba mieć duży imbus do odkręcenia śruby piasty ,a bez ściagacza możesz mieć problem ze zbiciem dolnego sfoznia.
Wto 9:46, 23 Cze 2009
Gość







Post
Rafał5 napisał:
W T4 wymiana osłony przegłubu to bedzie dosyć trudna robota dla gościa nie mającego narzędzi. trzeba mieć duży imbus do odkręcenia śruby piasty ,a bez ściagacza możesz mieć problem ze zbiciem dolnego sfoznia.


witam.
Rafal5 dzieki bardzo za szybka odpowiedz
szkoda tylko ze to nie to o chcialem slyszec:D

jakies pomysly co z hamulcem recznym i czy z tylnymi sprezynami bedzie taki sam problem jak z oslona przegubu?

dzieki wielkie

pozdrawiam
Wto 10:19, 23 Cze 2009
Gość







Post
ze sprężynami to sobie poradzisz ,nie ma bardzo dużo roboty czeba tylko trochę pomysleć ,ręczny to juz inna bajka ,dzwignia idzie wysoko czy jest nie skuteczny??
Wto 22:32, 23 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
No ale do sciągniecia sprężyn potrzebujesz specjalnego ściągacza.A tego nie ma każdy w przydomowych garażach:)
Pozdrawian.
Ps:Sorka:)W t4 nie potrzebujesz ściągacza:)


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Wto 23:01, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 22:39, 23 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam Panowie
dzieki duze za informacje
reczny idzie wysoko - dziala, ale cwaniaki od przegladu powiedzieli ze jest ''low'', naciagnalem linke, bo na spuszczonym byla dosc luzna, teraz dzwignia nie idzie juz tak wysoko jak wczesniej
mam nadzieje ze to poprawi skutecznosc, a nie bardzo mam jak sprawdzic (poza zaciagnieciem podczas swobodnego (na luzie) zjezdzania z wzniesienia tylem, podaczas ktorego bus sie zatrzymuje)
musze miec pwnosc ze dziala tak, jak powinien, bo jak mnie znow obleja to £50 w plecy za nowy przeglad...
znacie jakes ''domowe'' sposoby sprawdzania skutecznosci?

pozdrawiam.
Śro 11:10, 24 Cze 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Jezeli samochód nie zjezdza z górki postawiony przodem oraz tyłem nie zjezdza to reczny jest dobry...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
Śro 11:13, 24 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jeszcze raz dzieki

Dam znac w poniedzialek jak poszlo (chyba ze cos mi ''wyskoczy'' w tzw miedzyczasie)

Pozdrawiam
Śro 11:24, 24 Cze 2009
Gość







Post
wyciągnąłem końcówkę przegubu z koła i ściągnąłem osłonę, ale nie mogę "odczepić" tejże końcówki od reszty przegubu (wiem że w większości osobówek schodzi sama)
czy potrzebuję jakichś specjalnych narzędzi do ściągnięcia?
dzięki za pomoc i pozdrawiam
Sob 15:26, 27 Cze 2009
Gość







Post
i jeszcze jedno: czy trzeba zdejmować cały przegub, żeby zdjąć końcówkę od strony koła?
Sob 15:39, 27 Cze 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
weź poszukaj przy półosi tzn przy przegubie segerka on będzie na końcu półosi od strony przegubu tam gdzie jest smar


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:50, 27 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam.
udalo sie!
zdjelismy caly przgub i po kilku pier... mlotkiem (fachoer narzedzie) i przecinakiem (niezastapione nerzedzie) udalo sie zdjac sworzen i dokonac wymiany oslony.
pragne tylko dodac, ze od strony pasazera <u> warto podniesc <i> wahacz, bo inaczej przegub nie przejdzie miedzy nim, a rolka pompy wspomagania.
teraz prosze o modlitwe za moj poniedzialkowy przeglad:D

dzieki i pozdrawiam
Nie 1:53, 28 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki za opisanie wszystkiego:)
Zamykam.Jak cos to pisac na PW:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:18, 28 Cze 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin