Autor |
Wiadomość |
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
wspomaganie po raz drugi, |
|
tym razem problem w partnerze rok '99 przyprowadził mi gosc partnera w którym wspomaganie działa skokami ( powiedzmy 20 stopni skretu działa 20 nie i tak wkoło). Gdzie szukac pompa niby podaje ale czy wystarczająco? Poradzcie czego szukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:39, 24 Cze 2012 |
|
|
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
zobacz moze jakies nieszczelnosci w ukladzie ,,jak nie to pompa na 99%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:40, 24 Cze 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może być luźny pasek napędu pompy [nie jęczy w niej przy skręcie] może być i wina kolumny no i oczywiście pompa [zaworek w pompie]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:31, 24 Cze 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
No, zawsze istnieje możliwość przekładni. Miałem podobny przypadek, też w Partnerze i była to przekładnia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aba667 dnia Nie 22:51, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 22:50, 24 Cze 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
w takich przypadkiach jesli pasek ok, i płynu dosc to pompa nawala. Jeszcze mozesz podniesc auto tak żeby koła wisiały, złap za koło i pełny skret w jedna i w drugą. jak chodzi gładko to przekładnie bym wykluczył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:53, 25 Cze 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sugerując się tym co napisaliście postawiłem na maglownice. Mam nadzieje, ze trafnie. Wzrost obrotów czyli uskutecznienie pracy pomy w moim rozumieniiu nie wpłyneło wcale na prace ukł. kierowniczego nic nie niwelowało skoków. Na wolnych obrotach podczas krecenia w momentach przyblokowywania pompa była mocno obciązana spadały obroty ( podobny efekt jak się dokręca do końca skretu). Na podniesionych kołach i zgaszonym aucie nadal było czyc przyhamowywania co prawda
kierownica chodziła lekko jednym palcem ale wyraźnie czuc było te skoki. Rozłozyłem przekładnie i wydaje mi się krzywa ( tzn ten drązek sębaty) Wogóle to po odłączeniu siłownika i zdięciu czpień od kierownicy i przesuwając reką czuc było opór i takie przycieranie. Niby dało się przesuwac reką ale byl opór. kręcąc wkoło ten drązek widac było delikatny mimośród. Czekam na inny magiel i zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:35, 25 Cze 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam miałem podobny przypadek w partnerze z 2006roku i przyczyną był krzyżak na kolumnie łączącej z maglownicą. Zacierały się łożyska w krzyżaku. Warto sprawdzić.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 19:36, 25 Cze 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
To się zgadza, ale wtedy niema różnicy po zgaszeniu silnika. Ale to też częsta przyczyna, też miałem tak kilka razy (obsługujemy flotę gdzie mają kilkanaście partnerów). W sumie jak masz zdjętą przekładnie to już krzyżak prosto sprawdzić.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 21:40, 25 Cze 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ale bez maglownicy kierownica chodzi płynnie wiec chyba mozna wykluczyć? A co myślicie o tej przekładni?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pon 21:56, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 21:55, 25 Cze 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
To chodzi o krzyżak który jest zaraz przy przekładni. Już w komorze silnika. Kierownica sama będzie dobrze chodzić, bo bez przekładni on nie pracuje. Złap go w rękę i sprawdź czy bez problemu łamie się we wszystkie cztery strony jeżeli tak to 90% przekładnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:01, 25 Cze 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
chodzi o krzyzak który łaczy drązek kolumny kierowniczej z maglownicą? ten sciskany na jedną srubkę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pon 22:16, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 22:15, 25 Cze 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Tak o ten krzyżak chodzi. Sprawdz lub popsikaj i spróbuj pojezdzić czy nie będzie różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:52, 26 Cze 2012 |
|
|
aba667
Młotkowy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Tak ten. Ale jak w rękach nie będzie się łamał elegancko to będzie jego wina. Psikanie nic nie da. One się zacierają czasem. Nowy kosztuje chyba 40-60zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:21, 26 Cze 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Magiel zmieniony, dodatkowo wyzej spomniany krzyzak ( lekko przycinał w jednej płaszczyźnie). Dzieki za podpowiedzi oczywiście dla wszytskich którzy celneli w dziesiątkę leci punkcik!
Zamykam soviet100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:34, 29 Cze 2012 |
|
|
|