Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
Wyciek oleju Mercedes 207D
WITAM
WYJĄŁEM SKRZYNIE BO BYŁ WYCIEK MIEDZY SKRZYNIĄ A SILNIKIEM.
Po wymontowaniu sprzęgła i koła zamachowego widać wyraźny wyciek z wału.
Problem że te auta nie mają uszczelniaczy na wale od strony sprzęgła.
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Mają uszczelniacz tylko tam jest zakładany sznur łojowy,a żeby go zmienić to trzeba wyciągnąć silnik ściągnąć miskę oleju wyciągnąć wał i go zmienisz.A niekiedy trzeba sprawdzić czy nie za bardzo są wybite panewki główne i mają za duży luz i nic nie da sznur łojowy a do tego jak silnik już ma duży przedmuch to będzie gnało olej.
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
Dzięki kolego wszystko wiem auto ma na liczniku przekroczone pół miliona km.
Nie warto tego robić jednym słowem chodź pali na dotyk. Kopci trochę na niebiesko. Tak sobie myślałem że trzeba miskę zwalić , nie myślałem że cały motor.
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
karol83 napisał:
Dzięki kolego wszystko wiem auto ma na liczniku przekroczone pół miliona km.
Nie warto tego robić jednym słowem chodź pali na dotyk. Kopci trochę na niebiesko. Tak sobie myślałem że trzeba miskę zwalić , nie myślałem że cały motor.
Możesz próbować jak ściągniesz miskę oleju to zmienisz w misce a w bloku to spróbuj odkręcić częściowo stopy główne wału żeby wał trochę opadł i może wymienisz ten sznur łojowy próba nie szczelba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach