Autor |
Wiadomość |
Unf
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Zawieszenie / hamulce |
|
Witam
Mam 2 problemy, ktore chyba lacza sie w calosc...
1. Podczas jazdy, na dziurach/uskokach z tylu po lewej stronie slychac silne stuki. Myslalem, ze to moze tuleje tylnej belki ale po wymianie nie ustalo. Nastepny cel to pewnie amortyzator?
2. Podczas jazdy z wyzsza predkoscia (60-90+) po przejechaniu nierownosci nastepuje silne uderzenie z tylu (wyzej wymienione) po czym... linka hamulca recznego naciaga sie sama i blokuje tylne kola (z tylu mam bebny). Czasami lekko - tak ze kola sie kreca ale "ciezko", a dzis zdarzylo sie na maxa ze kola po prostu staja deba i jeden wielki pisk. W tej sytuacji musze sie zatrzymac, ruszam od nowa i wtedy puszcza i jest ok.
Jak to mozliwe? Jakim cudem linka potrafi sama sie zaciagnac i zablokowac kola? Czy niesprawny amortyzator i w zwiazku z tym nieregularne zachowanie sie tylu samochodu moze miec na to jakis wplyw?
Czy jak tyl samochodu mocno siadzie, moze naciagnac regulator sily hamowania i to on spowoduje zablokowanie szczek przez tloczki?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Unf dnia Śro 21:37, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Śro 21:28, 20 Mar 2013 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak byś podał jeszcze co to za samochód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:03, 20 Mar 2013 |
|
|
Unf
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Opel Corsa B 1.7D, 1997r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:34, 20 Mar 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
linki nie powinny się same zaciąg,są źle założone,lub za krótkie bo nie powinny się zaciągać jak jest samochód maksymalnie obciążony.Korektor siły hamowania działa na zasadzie że jak jest samochód obciążony to większe ciśnienie przechodzi przez korektor do cylinderków.Przepuszcza ciśnienie w zależności obciążenia tylnej osi po naciśnięciu pedału hamulca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:04, 20 Mar 2013 |
|
|
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Proponowałbym udac się do dobrego warsztatu i sprawdzić linki,ponieważ stwarzasz w tej chwili zagrożenie na drodze nie tylko dla siebie,ale i dla innych użytkowników ruchu. Druga sprawa stukania:amortyzator lub ( co mi się zdarzało) również przegub.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:50, 27 Mar 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|