Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Audi 80 B4 2,3NG Quattro |
|
witam
mam do was pytanie,dzisiaj bawilem sie w diagnoze blyskowa w moim b4 2,3ng, (92rok) duzo szukalem na roznych forach no i znalazlem
kable do diagnostyki sa w skrzynce z bezpiecznikami (jeden bialy i jeden czarny)
zrobilem sobie ,,przyrzad,, do diagnostyki (zarowka samochodowa i kable)
wszystko podlaczylem tak jak na foto
przed diagnostyka przeprowadzilem jazde probną (conajmniej 6 minut) przzez 20s silnik byl na obrotach wiekszysz niz 2tys itd,wszystko tak jak bylo napisane na forach
Tak wiec mialem odpalony silnik i zabralem sie za podlaczanie tego,podlaczylem tak jak na tamtym foto,gdy polaczylem mase na 5 sekund to zarowka zaczela sie swiecic,po okolo 3sekundach samochod wszedl na delikatnie wieksze obroty i bylo slychac delikatne stukanie ,,tyk tyk tyk,, gdy po 5sekundach odlaczylem ta mase to zarowka zgasla i samochod moze po sekundzie tez zgasl . (tak jakby ktos go zgasil kluczykiem
Nie wiem co jest ??? czy cos zle podlaczylem ??? o co chodzi??? jak to zrobic ???
z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Dawid
|
|
Pią 0:34, 02 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
sory ze linka nie ma ale jestem tu nowy i nie moge dodawac linkow.
|
|
Pią 0:36, 02 Kwi 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tu masz jak to zrobić;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:29, 02 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
Audi 80 B4 2,3NG Quattro |
|
dzieki kolego,tylko ze juz to przestudiowalem
No ale nic....
robie wszystko tak jak trzeba,przy diagnostyce zwieram mase na 5 sekund ale jak ja odlaczam to auto gasnie,
|
|
Pią 12:36, 02 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale zgasł na amen? Nie da się go odpalić? Czy o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:16, 02 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
nie.
zgasl i normalnie poszlo go odpalic.
, dzisiaj znowu probowalem zrobic ta diagnostyke ale znowu tak samo bylo .
|
|
Pią 22:18, 02 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
nie wiem,moze to dlatego ze mam zarowke samochodową (od stopu) a wszedzie jak robia to maja diody,nie wiem,,,,,moze to dlatego.
Barzo bylbym wdzieczny gdyby ktos z Was m pomogl
|
|
Pią 22:28, 02 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
teraz juz moge wstawiac linki...
wszystko zrobilem tak jak na tym schemacie
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Sob 1:04, 03 Kwi 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może być że za duża jest ta żarówka bo to jest 21W,kup diodę i spróbuj,w Golfie 2 masz diody w liczniku ale kupisz w sklepie.Zobacz tu jeszcze;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:22, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Dzisiaj kupilem diode wszystko zrobilem tak jak na foto
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko jak podlaczalem to bylo delikatne spiecie i teraz wcale ani dioda sie nie chce palic ani zarowka samochodoaw.Nie wiem co jest POMOCY!!!
Teraz jak to podlaczam i stykam mase na 5 sekund to dioda ani zarowka sie nie swieci,przy diodzie po tych 5sekundach zetkniecia masy i odlaczenia auto po okolo sekundzie schodzi z obrotow,ale nie gasnie,przy zarowce gasnie.
Nie wiem co moze byc. Pomocy !!!
Aha...i jedno pytanie do was....czy ten ,,przyrzad,, ktory zrobilem czyli tak jak na foto powinien miec wlasne zasilanie ??? czy bierze zasilanie z tych kostek (bialej i czarnej) ???
|
|
Sob 16:13, 03 Kwi 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Czarna kostka to jest zasilanie plus i minus a biała to linia K i linia L do diagnostyki i tam podłączasz interfejs,a ty ten przyrząd podłączasz do lini L.Jak nie masz zasilania to sprawdź bezpieczniki.
Diodę masz 12V?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:01, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
ok,zraz sprawdze co i jak.
Tak dioda jest 12
|
|
Sob 17:19, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
a ktory to moglby byc bezpiecznik od tego ???
|
|
Sob 17:20, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
dobra...bezpiecznik wymieniony.
Czyli z tego co zrozumialem...to do czarnego zasilanie diody a do bialego mase diody ???
Sory ze tak [ytam ale ja ,,zielony,,jestem.
|
|
Sob 18:23, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
kolego bylbym wdzieczny za dokladny opis jak do podlaczyc .
|
|
Sob 18:27, 03 Kwi 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
ok.udalo mi sie wszystko zrobic.
dzieki kolego.
Pozdrawiam i zycze wesolych swiat
|
|
Sob 18:53, 03 Kwi 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak podłączaj jak na tym co masz schemacie tylko plusowy styk diody do plusa a ujemny do lini L gdzie podłączasz dodatkowy wyłącznik.Jakiego koloru ty masz te kostki w samochodzie,Bo zależy jeszcze jakie masz EKU i złącza 35 stykowe lub 45 stykowe i będzie inne łączenie diody ale próbuj.Jak nie to dam ci schematy i opisy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 21:57, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 19:06, 03 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|