Autor |
Wiadomość |
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
BMW E34 gaz żle podłączony?? |
|
Mam pytanie odnośnie podłączenia węży do reduktora. Chłopak który przyjechał do mnie tym autem mówi że często tak jest że gaz w trakcie jazdy mu sie wyłacza albo silnik jest już całkiem rozgrzany i jeszcze nie przełączył sie na gaz a jak się przełączy to smierdzi gazem jak by się jechało za starym polonezem na gazie. Spojżałem i wydaje mi się że węże wody które maja podgrzewac reduktor są żle podłączone. Reduktor nawet po rozgrzaniu silnika na max jest zimny dopiero bo dłuższym czasie robi się ciepły. Zasilanie jest wziete z wężyków które dochodzą do przepustnicy i one mają o połowe mniejszeją średnice, płyn z nich leci jak krew z nosa. Czy te węże nie powinny byc wpięte pod węże od nagrzewnicy??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pią 13:20, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 13:19, 16 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Trojaki grubsze i zmień,zobaczysz co będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:11, 16 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
ściagnij przewód z parownika i odpowietrz go powinno puścić
jak nie da rady to wepnij się w nagrzewnice i w tedy bedzie na pewno git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:00, 16 Kwi 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Odpowietrzałem odpinając węże przy parowniku zero powietrza tylko słabe ciśnienie cieczy, dosłownie leciało jak by chciało a nie mogło. Wieksze ciśnienie mam jak pluje . nie znam się na gazie ale dla mnie ten kto to robił to debil podłączając węże wiekszej średnicy do węży które mają dawac zasilanie o mniejszej średnicy i jeszcze do tego rurki od podciśnienia zacisnął zwykłymi opaskami plastikowymi, silnik łapie lewe powietrze i lata na wszystkie strony. Tak jest w tym przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jojtek dnia Pią 22:42, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 22:24, 16 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
wpinaj sie w nagrzewnice i po kłopocie z zimnym parownikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:05, 16 Kwi 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Dzisiaj przełożyłem węże i wpiąłem się pod nagrzewnice zobacze jaka bedzie różnica rano, jak szybko się przełączy na gaz. Ale interesuje mnie od czego jest taki jakby termostat w obudowie filtra powietrza do którego dochodziły te wężyki do których podłączyli się gazownicy i zostawili to niepodłączone, wężyk ten dochodzi do przepustnicy. chodzi to o dawke powietrza?? im silnik jest bardziej rozgrzany wtedy ten termostat sie zamyka i nie daje cieplej cieczy na przepustnice?? różne rzeczy wymyślałem jak to działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 21 Kwi 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Po kilku dniach jazdy poprawia jest duża. Na gaz przełacza sie już gdy wskazówka temp. silnika jest w połowie niebieskiego pola nie tak jak wczesniej jak silnik osiągnał temp. "roboczą" i w trakcie jazdy sie wyłaczał. teraz jest wszystko tak jak powinno byc.
Opaski zmieniłem na normalne wymieniłem swiece bo był dosłownie włożony mix od 1 do 4-elektrodowej. włożyłem 2-elektrodowe bosch-a i silnik ani drgnie.
Dziękuje za zainteresowanie i pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:35, 24 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|