Autor |
Wiadomość |
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
Dokręcanie świec bez klucza dyn. |
|
mam wąttpliwości czy świece dobrze przykręcam
podobno trzeba dokręcic ręką do oporu wiec
świece wkladam do klucza z magnesem wkladam do głowicy i dokrecam na maxa ręką i trzeba założyć przedłużke i dokrecic jeszcze o 1/2 do 2/3 obrotu
co ciekawe nie da sie zrobic wiecej niz 1/8 obrotu bo juz jest opór
i w tym momencie mam juz nie dokrecac? wystarczy?
głowica jest aluminiowa a moment 25nm wg inst. ale ile to jest? tak na oko?
jakie są objawy słabo, za mocno dokreconej świecy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:46, 20 Kwi 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Dokręcić mocno tylko nie przeciągnać i tyle .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:18, 20 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
Czytałem ze ma byc do oporu i tyle jak napotkam opór to zeby nie dokręcać juz
a jak dokręce za słabo to jakies objawy są?
a jak za mocno i nic sie nie stanie to jesli rozgrzeje sie silnik to wtedy gwint nie pęknie?
w warsztatach to pewnie tylko kluczami z momentem dokręcają... ja takiego nie posiadam i sie zastanawiam ile to 25Nm
No i skąd oni takie rady dają na instrukcjach jak po dokręceniu ręką nie da sie wiecej niz o 1/8 a niby trzeba od 1/2 do 2/3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:18, 20 Kwi 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nie pęknie . Nie słuchaj takich rad.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:34, 20 Kwi 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
gwint nie pęknie i nie wierz w to że wszystko kluczami dokręcają bo tak nie jest a 25 Nm to jest mało np na tyle dokręcasz obudowy od filtrów oleju te plastikowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:42, 20 Kwi 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dokręć z czuciem ale pamiętaj że większość głowic jest aluminiowa, żebyś gwintu nie zerwał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:20, 20 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
Wiecie co? Jak wyjąłem wszystkie świece zeby spr przerwe a byla w 3 ok 0,7mm tylko w pierwszej musialem ustawiać bo 1 el miala 0,7 a pozostale ok 0,4-0,5mm
no i ustawilem i dokreciłem do oporu ręką trzymając za tą przedłużke a potem nałożyłem tą 2 czesc klucza i dokrecilem do momentu napotkania oporu i nie dokrecałem juz mocniej i tak sobie teraz jezdze i nie wiem czy mi sie wydaje czy cos jest ewidentnie nie tak?
na niskich obrotach jest ok przyspiesza jak przyspieszał ale jak go cisnę tak powyzej 3000, 4000 to mam wrażenie ze wolniej wchodzi na obroty i niby slychac silnik ale tego momentu nie czuc jak wcześniej, słąbiej przyspiesza od 3000 w góre i czuc jakby sie jechało z kompletem pasażerów mimo ze jade sam
nie wiem czy wczesniej tak bylo moze mi sie tylko wydaje...
a to jakies objawy by byly jakby swiece za słabo dokrecone były?
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:43, 21 Kwi 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Mnie się wydaje że o przerwach na świecach było dużo opisywane,co do pracy silnika jak ci się wydaje że coś nie tak to musisz podjąć decyzję bo na odległość to tylko się może wydawać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:03, 21 Kwi 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|