Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dokręcanie świec bez klucza dyn.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dokręcanie świec bez klucza dyn.
Autor Wiadomość
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post Dokręcanie świec bez klucza dyn.
mam wąttpliwości czy świece dobrze przykręcam
podobno trzeba dokręcic ręką do oporu wiec
świece wkladam do klucza z magnesem wkladam do głowicy i dokrecam na maxa ręką i trzeba założyć przedłużke i dokrecic jeszcze o 1/2 do 2/3 obrotu
co ciekawe nie da sie zrobic wiecej niz 1/8 obrotu bo juz jest opór
i w tym momencie mam juz nie dokrecac? wystarczy?
głowica jest aluminiowa a moment 25nm wg inst. ale ile to jest? tak na oko?
jakie są objawy słabo, za mocno dokreconej świecy?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:46, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Dokręcić mocno tylko nie przeciągnać i tyle .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:18, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Czytałem ze ma byc do oporu i tyle jak napotkam opór to zeby nie dokręcać juz
a jak dokręce za słabo to jakies objawy są?
a jak za mocno i nic sie nie stanie to jesli rozgrzeje sie silnik to wtedy gwint nie pęknie?
w warsztatach to pewnie tylko kluczami z momentem dokręcają... ja takiego nie posiadam i sie zastanawiam ile to 25Nm

No i skąd oni takie rady dają na instrukcjach jak po dokręceniu ręką nie da sie wiecej niz o 1/8 a niby trzeba od 1/2 do 2/3


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:18, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie pęknie . Nie słuchaj takich rad.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:34, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
gwint nie pęknie i nie wierz w to że wszystko kluczami dokręcają bo tak nie jest a 25 Nm to jest mało np na tyle dokręcasz obudowy od filtrów oleju te plastikowe


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:42, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dokręć z czuciem ale pamiętaj że większość głowic jest aluminiowa, żebyś gwintu nie zerwał.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:20, 20 Kwi 2012 Zobacz profil autora
dawidostep
Fachura
Fachura



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wiecie co? Jak wyjąłem wszystkie świece zeby spr przerwe a byla w 3 ok 0,7mm tylko w pierwszej musialem ustawiać bo 1 el miala 0,7 a pozostale ok 0,4-0,5mm
no i ustawilem i dokreciłem do oporu ręką trzymając za tą przedłużke a potem nałożyłem tą 2 czesc klucza i dokrecilem do momentu napotkania oporu i nie dokrecałem juz mocniej i tak sobie teraz jezdze i nie wiem czy mi sie wydaje czy cos jest ewidentnie nie tak?
na niskich obrotach jest ok przyspiesza jak przyspieszał ale jak go cisnę tak powyzej 3000, 4000 to mam wrażenie ze wolniej wchodzi na obroty i niby slychac silnik ale tego momentu nie czuc jak wcześniej, słąbiej przyspiesza od 3000 w góre i czuc jakby sie jechało z kompletem pasażerów mimo ze jade sam
nie wiem czy wczesniej tak bylo moze mi sie tylko wydaje...
a to jakies objawy by byly jakby swiece za słabo dokrecone były?

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:43, 21 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Mnie się wydaje że o przerwach na świecach było dużo opisywane,co do pracy silnika jak ci się wydaje że coś nie tak to musisz podjąć decyzję bo na odległość to tylko się może wydawać.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:03, 21 Kwi 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin