Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
gdzie podłączyć przy pomiarze szczelności cylindrów?

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
gdzie podłączyć przy pomiarze szczelności cylindrów?
Autor Wiadomość
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post gdzie podłączyć przy pomiarze szczelności cylindrów?
Dopiero się uczę mechaniki samochodowej więc proszę o wyrozumiałość. Gdzie dokładnie się znajduję instalacja sprężonego powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:13, 29 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
nie do konca wiem o co Ci chodzi?? Chcesz napompowac powietrza do cylindrów i sprawdzic czy nie ucieka czy moze chcesz sprawdzic jaką kompresje masz w cylindrach??? I o jaki silnik konkretnie Ci chodzi???


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:05, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Bo w książce "diagnostyka samochodów osobowych" K. Trzeciak jest taki pod rozdział: Pomiar szczelności cylindrów i nie bardzo iem gdzie podłączyć próbnik, pisze że do instalacji sprężonego powietrza a z drugiej strony do otworu świecy. Tutaj masz link do tego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:10, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
i sam sobie świetnie odpowiedziałeś... z jednej strony do silnika - w miejsce świecy zapłonowej, a z drugiej strony do instalacji która wytworzy tam ciśnienie....czyli np kompresor. Do musisz miec manometr zeby odczytac spadek ciśnienia....czyli tak... Musisz mieć kompresor z manometrem + wąż na sprezone powietrze + przerobiona świeca, albo inna koncówka przerobiona tak ze da sie ją wkrecic w gniazdo świecy, którą mozna wtłoczyc powietrze do silnika.... teraz rozumiesz??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:54, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Acha. Ok już rozumiem. Dziękuję


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:03, 30 Sie 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin