Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Iskra... |
|
Temat dość hipotetyczny:
Czy w przypadku gdy rozwalony jest "napęd" palca rozdzielacza (palec się nie kręci) to na kablu WN prosto z cewki, po zbliżeniu gdzieś do masy i kręceniu silnikiem powinna iść widoczna iskra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:48, 28 Gru 2010 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Nie ma takiej możliwości jak palec znajduje sie pomiedzy stykami i sie nie kreci to . . .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:07, 29 Gru 2010 |
|
|
YaSIu
Młotkowy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica Płeć:
|
|
Re: Iskra... |
|
| | Temat dość hipotetyczny:
Czy w przypadku gdy rozwalony jest "napęd" palca rozdzielacza (palec się nie kręci) to na kablu WN prosto z cewki, po zbliżeniu gdzieś do masy i kręceniu silnikiem powinna iść widoczna iskra? |
No pewnie, że będzie iskra - palec jest kolejnym elementem po drodze zapłonu za cewką. Przewód WN z cewki podaje napięcie na palec rozdzielacza a ten z kolei "rozdysponowuje" WN na kolejne świece tak więc na cewce będzie WN
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:01, 30 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Gdy jest rozwalony napęd palca a na napędzie palca są umieszczone przy zwykłym aparacie krzywki które podnoszą styki przerywacza a w aparacie z czujnikiem Hala gdy nie pracuje napęd to skąd się weźmie ta iskra.Chyba że jest to Mercedes 2.0 gdzie jest to tylko rozdzielacz wysokiego napięcia to w tym przypadku iskra będzie bo jest to tylko wałek na wałku palec i kopułka napędzany od rozrządu.Ta że student powinien podać co za aparat lub co za samochód a aparat aparatowi nie równy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:47, 30 Gru 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
powiem prościej
jezeli układ zapłonowy posiada czujnik położenia wału korbowego to cewka będzie walic iskrą
bo palec rozdziela ją tylko na poszczególne cylindry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:04, 30 Gru 2010 |
|
|
YaSIu
Młotkowy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnica Płeć:
|
|
|
|
| | Gdy jest rozwalony napęd palca a na napędzie palca są umieszczone przy zwykłym aparacie krzywki które podnoszą styki przerywacza a w aparacie z czujnikiem Hala gdy nie pracuje napęd to skąd się weźmie ta iskra.Chyba że jest to Mercedes 2.0 gdzie jest to tylko rozdzielacz wysokiego napięcia to w tym przypadku iskra będzie bo jest to tylko wałek na wałku palec i kopułka napędzany od rozrządu.Ta że student powinien podać co za aparat lub co za samochód a aparat aparatowi nie równy. |
| | powiem prościej
jezeli układ zapłonowy posiada czujnik położenia wału korbowego to cewka będzie walic iskrą
bo palec rozdziela ją tylko na poszczególne cylindry |
Dokładnie, jak jest w układzie CPW to będzie iskra ale z kolei tak jak Roman pisze, jeżeli napęd palca napędza przerywacz itp to nie będzie iskry - Student sprecyzuj, jaki to typ palca rozdzielacza i jaki to samochód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:38, 31 Gru 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|