Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
jaguar x type 2.0tdci

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
jaguar x type 2.0tdci
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post jaguar x type 2.0tdci
panowie mam problem z fordowskim silnikiem 2.0 tdci 130km w jaguarze. składam taki silnik, przyjechał do mniej juz bez głowicy. i problem jest taki ze wał wiem jak zablokować - w miejsce czujnika połozenia wału wchodzi blokada, walki też ok, kropki do góry a na dole sa miejsca na blokady, przynajmniej z tego co widze. ale co z pompa. na rysunku jest tak ze ogniwa łańcucha mają inny kolor, co w praktyce zupełnie nie ma miejsca. jak zablokowac pompe? na kole z pompy jest otwór ale nie ma go w korpusie pompy. pomozecie?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:16, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
wałki blokujesz sobie wiertłem chyba 6 i tak samo pompę masz musisz mieć dziurkę tam popatrz dokładnie ja robiłem to w mondeo i wszystko blokowałem na wiertła i kolorami ogniw do góry aż pokryją się z znakami


dokładnie jak na zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorz1805 dnia Czw 18:47, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Czw 18:42, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa wysokiego ciśnienia nie ma blokady,wkładasz i dokręcasz.Na łańcuchu są do ustawienia inne kolory ogniwek w praktyce i rzeczywistości,tylko łańcuch umyj i dobrze się wpatrz tak samo na kole zamachowym masz dwa podobne wcięcia na blokadę,patrz tak około 50 stopni przed GMP


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:53, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
no nie wiem bo ja pompę blokowałem i było miejsce na nią a ogniwa miałem złote


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:13, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak blokujesz ale nie ta pompa tu jest tylko pompa wysokiego ciśnienia a blokujesz pompę ze sterownikiem na pompie.Pompy wysokiego ciśnienia nie mają nawet tej dziurki do blokowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 22:40, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Czw 22:38, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
no w sumie racja. czyli obojętnie jak bedzie ustawiona, to powinno byc dobrze? za cholere nie moge dopatrzec sie róznicy koloru w ogniwach.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:30, 10 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może był zmieniany łańcuch a kolor ogniwek był przeniesiony ze starego na ten nowy przy zakładaniu a że było zaznaczone mazakiem to się zmyło.Przy Fordzie jest kolor zółty.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:22, 11 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
byc moze tak bylo.czyli moge zakladac jak leci? nie chce potem kombinowac co nie jest jak powinno jak nie odpali.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:13, 11 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak pompa dobra i wtryski to musi gadać,bo to jest Delphi i wtryski musisz wpisywać lub zakładać tam gdzie były.Na kołach masz fasolki do dokładnego ustawienia.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:57, 11 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
wszystko poskładane ale dupa. nie pali. i mam problem i to dosc spory. jak posrecałem chciałem odpowietrzyć, dostałem paliwo do szyny, aku słabł, a ze był kumpel to stwierdzilismy ze go poholujemy to sie przez wtryski odpowietrzy. i tak sie odpowietrzył ze cała komora silnika jest zalana ropą. wali gdzies w okolicy 3 i 4 wtrysku. mozliwe ze wali z wtrysku do góry? wszystkie przewody szczelne, podokrecane. wtryskiwacze na swoich miejscach. jakies pomysły? jak działa immo w tym aucie? jutro zobacze czy na plaku pali bo dzis nie mam juz siły..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:19, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz czy pali na Plaku,może wtryski uszkodzone przecież paliwo nie powinno się lać jak przelewy pozakładane.A jak są wtryski Delphi to regeneracji jednego w granicach 600-750 zł,zapytaj właściciela co przedtem się działo że rozebrali silnik.Jak zapali nie daj gazu niech sobie tak chodzi nawet 2 godz.I wtryski jak były włożone w to samo miejsce to może chodzić a jak nie to nici z tego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:54, 12 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
wtryski do regeneracji miałem tak samo niby były zaklejone po regeneracji auto odpaliło na szczała i tak jak roman pisał niech sobie pochodzi nawet te 2 godziny


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:14, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko to się robi razem z pompą bo całym winowajcą może być pompa bo walą opiłki z pompy we wtryski i samych wtrysków nie chcą robić ze względu na reklamacje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:09, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale mina
Ty wsadzałeś wtryski? Czy były już w głowicy?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:46, 13 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
wtryski Były w głowicy. No troche lipa, ale niestety nie pali nawet na plaku, strzela. Także rozbiore jeszcze raz, juz sam sobie nie wierze, ale z tego co kojarze to wałek ten który włożyłęm w nowej głowicy jest ciut inaczej ustawiony, tzn koło na wałku(są fasolki, na starym wałłku jest przesunety na maxa a na nowym idealnie na srodku. To zmienie i zobacze.) Dalej niewiem co z pompa, jedni twierdza ze sie blokuje a inni ze moze byc jak leci bo to common rail.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:39, 14 Maj 2012 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ja blokowałem ale roman mówi że nie trzeba na tym rysunku też jest pokazane że się blokuje


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:54, 14 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest pompa wysokiego ciśnienia z pompą wstępną,ani nie ma czujnika ruchu ani czujnika pozycji wałka pompy więc pytam poco? wkładasz pasują otwory do koła dokręcasz i jest git.Pies może być pogrzebany w ustawieniu koła zamachowego powinno być jak pisałem 50 stopni przed GMP i powinna wejść blokada tylko jest dwa wycięcia na kole i są podobne tylko jedno pasuje do blokady a drugie nie bardzo,trzeba lusterko lampka i dobrze sprawdzić po wykręceniu czujnika położenia wału to miejsce czy jest to właśnie.Może ma ktoś stare koło w okolicy to byś sprawdził.Możecie i blokować żeby was sumienie nie męczyło.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:28, 14 Maj 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
dobra panowie, odpaliłSmile rozebrałem jeszcze raz, ustawiłem wszystko zebym był pewny i próba - nic. potem przestawiłem jeden z wałków na fasolkach i śmiga. odpala całkiem ładnie, pracuje przyzwoicie, bez zastrzeżeń. ale mam pewien problem, silnik kreci sie do 2700obr po przekroczeniu, zapala sie kontrolka świec i silnik gaśnie. enentualnie 1 raz na 10 odpaleń ma tak że chodzi normalnie do końca. jutro podpinam pod kompa i zobaczymy co i jak chyba ze macie jakies sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:22, 19 Maj 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
doktor napisał:
dobra panowie, odpaliłSmile rozebrałem jeszcze raz, ustawiłem wszystko żebym był pewny i próba - nic. potem przestawiłem jeden z wałków na fasolkach i śmiga. odpala całkiem ładnie, pracuje przyzwoicie, bez zastrzeżeń. ale mam pewien problem, silnik kreci sie do 2700obr po przekroczeniu, zapala sie kontrolka świec i silnik gaśnie. ewentualnie 1 raz na 10 odpaleń ma tak że chodzi normalnie do końca. jutro podpinam pod kompa i zobaczymy co i jak chyba ze macie jakieś sugestie?

Jak przestawiłeś na fasolkach jeden z wałków to znaczy że coś nie gra bo nie pasuje na blokady a po to są fasolki żeby dokładnie ustawić po włożeniu blokad.Puszczasz napinacz i wtedy dokręcasz koła na wałkach rozrządu.
I naprawdę to jest silnik 2.0TDCI bo w auto dacie nie ma tego silnika w Jaguarze jest ale 2.0D 128KM,który to rok i kod silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 13:01, 19 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 10:42, 19 Maj 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin