Witam.
koledzy potrzebuje przygotowac sie do wymiany dwumasy w audi 4 1.9 tdi 130KM 02r silnik awx. Klient wymienial dwumase rok temu i po uplywie tego czasu tlucze mu jak mlockarnia. Nie wiem co mu ktos wlozym rok temu czy regenerowane czy bog wie co. Teraz ten klient sam na wlasna reke chce kupowac zeby byl pewien co kupil. ale dla wlasnej pewnosci chcial bym sam wiedziec co taki klient moze kupic zeby nie bylo po jakims czasie pretensji.
i stad moje pytanie jak moge sprawdzic dwumase majac ja w reku, nie jezdzac ani nie widzac auta z ktorego jest dana czesc??
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Jest koło sztywne i ruchome,złap za to ruchome i spróbuj go podnieść jaki jest duży luz jak duży to się będzie trzęsło silnik nie równo pracuje i przy zgaszeniu słychać rzegotanie.Tarcza ruchoma powinna się z lekkim oporem skręcać w lewo i prawo.Jeszcze jak jest piasta tej tarczy ruchomej wylatują już spękane blaszki.
W tym przypadku wlasnie tak jest. silnik sie trzesie halasuje w trakcie pracy no i przy gaszeniu silnika jest charakterystyczny dzwiek luznej dwumasy i dlatege jestem pewny ze ona jest do wymiany.
Tylko ostatnio trafiaja mi sie sami oszczedni klienci ktorzy kombinuja z czesciami gdzie taniej dostac itd. i dlatego chce sprawdzic przed zalozeniem dwumase ktora klient przywiezie bo sam nie wiem co on wymysli.
Nie wiem o co chodzi z ta pozorna oszczednaoscia?? chyba kryzys idzie i ludzie oszczedzaja na tym co tylko mozliwe.
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
Obojętnie co przywiezie Klient daj mu gwarancję na poprawność montażu a nie na części.
Spisz oświadczenie że Klient dostarczył części (zwłaszcza używki) i tyle.
Swoje i tak zarobisz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach