Autor |
Wiadomość |
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
jakie ma zawieszenie volvo v40? |
|
mam takie pytanie
jakie zawieszenie ma z przodu i z tylu volvo s40/v40 z lat 96-98
i jakie byly róznice miedzy rocznikiem 96 i 98
wiem ze wielowahaczowe ale gdzie? z przodu i z tylu?
Wyjasni mi ktos łapotologicznie co to sa tkz gałki? Spotkałem sie z określeniem ze gałki pewnie do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:30, 02 Kwi 2012 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
gałki - końcówki drążków kierowniczych. Wielowahacz masz z tyłu, z przodu kolumny Mcphersona . Sciagnij sobie książke Sam naprawiam Volvo S/V 40 - tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:31, 02 Kwi 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Wystarczy Vivid workshop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:01, 02 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
ale jest po polsku taka książka? mam na kompie haynesa ale to po eng jest czegos takiego jak sam naprawiam fiata uno np nie znalazłem nigdzie
Dał bym sobie głowe uciąć ze mam wielowahacz z przodu i z tylu, to jesli jest z tylu to co zyskuje trace? auta typu a4, passat b5, bmw 3 mają tak samo?
mam zawieszenie standardowe czy jakies cudo techniki?
Końcówka drązka kier. to jest to samo co sworzeń wahacza? Może mi ktos łapotologicznie wyjasnic dlaczego na żadnych drążkach, końcówkach nie miałem luzów a sworznie wahacza byly wybite i to para z przodu mimo ze końcówki, tuleje w bardzo dobrym stanie.
Nie slyszalem zbytnio zeby ktos wymienial w aucie sworznie wahaczy, gałki to oczywiscie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:57, 03 Kwi 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
<wachacz ____ Końcówka drążka
O dolny sworzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:38, 03 Kwi 2012 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Nie słyszałeś bo przy tym nie pracujesz. Wybity sworzeń to żadna nowość na polskich drogach. Robi się tego sporo po warsztatach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:24, 03 Kwi 2012 |
|
|
dawidostep
Fachura
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
|
|
|
okey, ale nie szybciej lecą tuleje gumowometalowe, końcówki drążków, tuleje wahaczy, amory, końcówki drążków itp bo o sworzniach to sie nie słyszy
Przykładowo jesli teraz mam w zawieszeniu wszystko ok i markowe sworznie to ile orientancyjnie tys km one wytrzymają na naszych drogach? 5tys, 10, 20, 50, 100tys?
ale jest po polsku taka książka? mam na kompie haynesa ale to po eng jest czegos takiego jak sam naprawiam fiata uno np nie znalazłem nigdzie
Dał bym sobie głowe uciąć ze mam wielowahacz z przodu i z tylu, to jesli jest z tylu to co zyskuje trace? auta typu a4, passat b5, bmw 3 mają tak samo?
mam zawieszenie standardowe czy jakies cudo techniki?
a odnosnie jeszcze sworznia wah. to jak jest wymontowany to jak poznac ze ma luz i jest do wyrzucenia? tkz metalowy trzpień w gumie powinien siedzieć sztywno czy tak ze ręką mozna nim ruszać w kólko?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidostep dnia Śro 20:00, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 11:29, 04 Kwi 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|