Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
lozysko czy przegub |
|
Witam
Gdy jade autem po luku z wieksza predkoscia w prawo to z lewej strony auta slysze szum a berdziej chrobotanie.
Na wprost cisza w lewo tez.Na skreconych po gwaltownym ruszaniu tez cisza.Luzu na kole brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:12, 01 Paź 2010 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No to łożysko masz do wymiany, nie zakładaj jakiegoś badziewia tylko SKF, żadne inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:53, 01 Paź 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Dzieki wielkie,tez obstawialem łozysko,ale niepokojace wydawalo sie bardziej chrobotanie i brak wyczuwalnego luzu na kole.
no to 200zl za lozysko trzeba liczyc.
Moze sie ktos orientuje jak to wyglada z wymiana tego lozyska,bo one sa wprasowane juz w piaste mowa o accordzie.Potrzebna jest prasa do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:34, 01 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Ja zmieniam łożyska na aucie nie ściągm zwrotnicy. Młotek tulejki, ściągacz i do roboty;)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:49, 02 Paź 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
he he
luzu narazie nie ma wiec pojezdze jescze troche,dojde do obu naraz juz po komlecie niech bedzie do wymiany:)
Pierwsze auto po przyslowiowm"dziadku" takim niedzielnym do tego:p i tak sie uzbieralo troche czego nie przypuszczalem:),no bo po dziadku
W tym temacie jescze zapytam o gubienie obrotow.
Mianowicie wymienilem przewod masowy akumulatora,gdyz trzymal sie na ostatnich dwoch zylach.zalozylem troche krotszy i grubszy od oryginalnego i na jezdzie probnej cos czego nie bylo przed wymiana gubienie obrotow.na biegu jalowym po wyhamowaniu obroty z normalnych 780 spadaja na 500 i za chwile wraca do normy?
Czy moze byc to spowodowane wymiana przewodu?
Po okolo 100km niby wrocilo do normy ale nie daje mi spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:41, 02 Paź 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|