Autor |
Wiadomość |
Marcin
Gość
|
Problem z seicento /proszę o pomoc |
|
witam
Mam problem z moim sejem 1,1 mpi otóż owe cudo ma problemy z utrzymywaniem obrotów .Silnik odpala za 1 razem cóż ,że odpali i pochodzi tak 5-15 sekund i zgaście , odpalam drugi raz i jest ok czasami na zimnym silniku brak reakcji na wciskany gaz (myślę tu o pierwszych 30 sec po odpaleniu) dopiero mocne wkręcenie na obroty załatwia sprawę.
Kolejny bajer to przy mokrej pogodzie podczas dojeżdżania do skrzyżowania samochód notorycznie gaśnie.
Kolejny problem to od czasu do czasu zapala się kontrolka silnika a to podczas jazdy po nierównościach z mocno wciśniętym gazem pomruga 20 razy i zgaśnie.
Dodam tylko że samochód przeszedł generalny remont silnika i lampka nigdy przedtem się nie zapaliła!
Samochód został oddany do mechanika (renomowanej firmy zajmującej się tylko seja mimożna by żec ,że to nawet dalsza rodzina więc nie wieże w wykonanie jakiegokolwiek bubla)właśnie z tym problemem przygasania i ów firma stwierdziła ,ze wóz ma grubo przejechane 300tyś(licznikowe 78tyś) wiec zrobili remont . owe problemy nie ustąpiły . wpakowałem masę kasy i nie ma efektu co jeszcze robić ?
Czujnik temperatury również wymieniłem .
Bardzo proszę o rozwinięcie tego tematu .
z góry bardzo dziękuję
z poważaniem Marcin
|
|
Pon 11:39, 20 Lip 2009 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Który rok autka? Na poczatek wyczysc silniczek krokowy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:55, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
ROK 2002 PONOĆ SILNICZEK KROKOWY JEST W PRZEPUSTNICY . NIE BARDZO WIEM CZY DA SIĘ GO ZDEMONTOWAĆ?
WYCZYŚCIŁEM CHWILKĘ TEMU PRZEPUSTNICĘ W MIARĘ ILE MOGŁEM .
ON JEST CHYBA Z LEWEJ STRONY W PRZEPUSTNICY?
|
|
Pon 12:23, 20 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Filtr powietrza, paliwa kiedy wymieniane? Jezeli podczas jazdy na biegu jałowym silnik gasnie jest cos nie tak z dawka paliwa, powietrza.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:32, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
FILTR POWIETRZA TERAZ WYMIENIŁEM .
CO TYCZY SIĘ POMPY PALIWA TO NA GAZIE TO SAMO .(PONOĆ SPRAWDZALI I CIŚNIENIE JEST OK)
JEST WIELKIM PROBLEMEM WYMIENIĆ SAMEMU REGULATOR NAPIĘCIA ?
|
|
Pon 12:35, 20 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
PISZ MAŁYMI LITERAMI BO CIEŻKO SIE CZYTA!!!
Regulator napiecia nie ma nic wspólnego z tym faktem. Regulator napiecia znajduje sie z tylu alternatora przykrecony najczesciej 2 śrubkami gdy je odkrecisz wyciag regulator odepni 2 kable i wsadz nowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:40, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
Ok już z małej .
Ten regulator o inna historia ,ale uważam ,że z tym sobie poradzę .
Ale jeżeli możesz poradzić to z góry dzięki .
Migotają mi również kontrolki i światła w reflektorach , masa jest 100%
mechanik rzucił naprawa alternatora 250 zł. A wyczytałem gdzieś na forum o tym regulatorze .
Dzieje się to tylko na biegu jałowym.
ładowanie 14,6 v
akumulator 13,6 v
wymieniać ten rygler ?
|
|
Pon 12:48, 20 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Chyba aku 12,6
A ładowanie 13,6?? Czyz nie?
Nie ładowanie masz dobre. Kto ci robił ten remont w Fiaciku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:53, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
Jest możliwość sprawdzenia tego silniczka krokowego czy jest sprawny ?
i czy rzeczywiście jest niewyciągalny ?
Nie mam innych pomysłów .
Na co dzień żona jeżdzi tym autkiem no myślałem "baba za kierownicą"
ale sam się przekonałem o tym co wcześnie pisałem .
Co tyczy się przygasania przy dojeżdżaniu do skrzyżowania to zauważyłem ,że robi to przy wilgotnej pogodzie (deszcz ) już nie wiem czy to kaprys czy usterka .
|
|
Pon 12:56, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
Tak jak napisałem
ładowanie 14,6 - 15,1 wiruje
aku 13,6
Nie bardzo wiem czy mogę tak pisać nazwę firmy .
Mogę ci podać na e-maila
|
|
Pon 13:00, 20 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Zobacz czy nie zamaka filtr powietrza. Sciagni kopułke dobrze ja wyczysc i wysusz na słońcu. Pierwszy raz spotykam sie ze AKU ma 13.6V ja mam 3 auta i w kazdym jest 12.45-12.5V A ładowanie 13.8-14.1V. Niech sie wypowie na ten temat jakis elektryk. Mówisz ze kable WN wymieniłes i napewno nie maja przebic?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:24, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
Tak na pewno - kable nówki przed i po żadnej poprawy.
Pożyczę dziś rygler napięcia wepnę wieczorem i zobaczę.
Rozumiesz po co pytam sposobem prób i błędów wymienię za niedługo połowę auta a nie o to tu chodzi .
z góry dziękuję za podpowiedzi na pewno wszystkie sprawdzę - proszę o więcej .
rozłożyłem kopułę jest ok natomiast silnik krokowy jest chyba wmontowany na stałe - jest możliwość pomierzenia parametrów tego urządzenia ?
|
|
Pon 14:46, 20 Lip 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Hyyy nie sadze zeby silniczek krokowy był zamontowany na stałe to raczej nie rzeczywiste. Nie wiem jak tam to wyglada. Napisz ile wezy podcisnieniowych wchodzi do przepustnicy i ile grubszych wezy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:36, 20 Lip 2009 |
|
|
Marcin
Gość
|
|
|
Hi węże widzę tylko dwa z odmy.ewentualnie mogę zrobić fotto .
ale gdzie go je wysłać ?mogę ci (Panu ) przesłać mms-em
Wczoraj dałem mu trochę w kość no i lampka silnika zapaliła się 5 razy zawsze po zejściu z wysokich obrotów.
Rano natomiast po zapaleniu przegazowałem kilka razy no i obroty się trzymały ok!(nie wiem jak bym nie gazował ) wczoraj wieczorem po pól godzinnym postoju i ponownym odpaleniu zgasł.
Co tyczy się migających lamp to kupiłem rygler oczywiście nie pasował prosiłem do mpi a to był zwykły no ale sprzedawca twierdził ,ze pasuje w 100% . Zdążyłem jedynie odkręcić przewód od wzbudzania alternatora i zrzucić tylną obudowę - no i wszystko skręciłem z powrotem i przestało migotać (to jakieś manewry czy zły styk tego przewodu mógł robić takie cuda?)
|
|
Wto 9:29, 21 Lip 2009 |
|
|
|