Autor |
Wiadomość |
Gość
|
problemy z corollą |
|
MAM DWA PROBLEMY ZE SWOIM SAMOCHOIDEM A JEST TO TOYOTA COROLL 1.4 VVTi Z 2000 ROKU:
1. DOTYCZY SILNIKA (MAM INSTALACJĘ LPG) RANO KIEDY ODPALAM SILNIK DUSI SIĘ NIE WCHODZI NA OBROTY, CZSAMI GAŚNIE, W CZSIE JAZDY NIE BARDZO REAGUJE NA DODANIE GAZU. PRZYGWAŁTOWNYM WCIŚNIECIU GAZU DUSI SIĘ I PRZYSPIESZ BARDZO POWOLI. SŁYCHA Z POD SAMOCHODU METALICZNY DŻWIĘK.LEPIEJ PRZYŚPIESZ PRZY DELIKATNYM DODANIU GAZU NIŻ PRZY GWAŁTOWNYM WCIŚNIĘCIU PEDAŁA TAK JAKBY GO ZALEWAŁO. DLA ODMIANY NIE MA TAKICH PROBLEMÓW GDY JADE NA LPG CHOC NIE JEST IDEALNIE JEST DOBRZE. ZAŁOŻONA ZOSTAŁA INSTALACJA SEKWENCYJNA. PRZY WYMIANIE FILTRA GAZU MECHANIK STWIERDZIŁ ŻE GDZIES SILNIK "ŁAPIE LEWE POWIETRZE" CZY TO MOŻE BYC PRZYCZYNĄ TAKIEGO STANU ? MUSZĘ PRZYZNAC ŻE PRZY RUSZANIU I POWOLNEJ JEŹDZIE BARDZO CZUC BENZYNE W SAMOCHODZIE PODOBNIE JEST NA POSTOJU RÓNIEZ NA LPG. NIE WIEM CO O TYM MYSLEC. MOŻE TO ZAPIECZONE WTRYSKI. CZASAMI ZAPALA SIĘ LAMPKA SILNIKA. KOMPUTER WSKAZAŁ ZBYT UBOGĄ MIESZANKĘ NA JEDNYM Z CYLINDRÓW.
2. DRUGI PROBLEM: WYMIENIŁEM ROK TEMU ŁOZYSKA PRZEDNICH PIAST PO PARU MIESIĄCACH REKLAMOWAŁEM JE BO STRASZNIE ZACZEŁY CHAŁASOWAC. PO REKLAMACJI MIAŁEM SPOKÓJ PRZEZ JAKIES 3000 KM CZYLI OK 2 MIESIĘCY. ZNOWU COS ZCZYNA BUCZEC POWYŻEJ 60 KM/H A BYŁ PRZEZ TEN OKRES CICHO. ZASTANAWIAM SIĘ CZY TEN MECHANIK WOGÓLE KIDEYKOLWIEK WYMIENIŁ MI TE ŁOŻYSKA CZY TYLKO JE "REAKTYWOWAŁ" SMAREM. STARYCH NIE WIDZIAŁEM RZEKOMO JE JUZ WYRZUCIŁ. CZY TERAZ MOŻE BYC TO COS INNEGO - SKRZYNIA BIEGÓW CZY MECH. RÓZNICOWY SKRZYNI. NO CHYBA SMOCHÓD MI SIE NIE ROZLATUJE W OCZACH W KOŃCU AŻ TAK DUŻO NIE JEŻDZĘ ZEBY TAK SZYBKO CZĘŚCI SIĘ ZUZYWAŁY.
CZY KTOŚ JEST MI W STANIE POMÓC LUB DORADZIC. MIESZKAM W TORUNIU. MOŻE KTOŚ ZNA DOBREGO UCZCIWEGO MECHANIKA, BO NA SERWIS RACZEJ NIE MA CO LICZYC ONI WOLA WYMIENIAC CZĘSCI NIŻ MYŚLEC A MNIE NIE STAC NA NAPRAWE NA ZASADZIE PRÓB I BŁĘDÓW. ZA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJĘ
|
|
Pon 21:55, 04 Sie 2008 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
jeśli chodzi o silnik to musisz często przetrzeć go na benz bo posypią Ci się wtryski, na wszelki wypadek wymień filtry jeśli nie przyniesie to skutku to jedź do mechanika
|
|
Czw 12:11, 07 Sie 2008 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|