Czesc,
Chcialbym sie dowiedziec czmacie jakies info do ustawien geometrii kol w samochodzie wykorzystywanym do jazdy szybkiej szosa i moga byc tez szutry oraz inne nawierzchnie.Rwumiem ze temat jest trudny i skomplikowany. Chodzi mi przedewszystkim o ustawienie katow tak aby auto nie zmienialo kierunku jazdy tak latwo gdu poruszyam sie po torze (czytaj autostradzie) albo po lepszych drogach szutrowych. Predkosci rozwijae sa ponad 200, 90 procent proste odcinki na ktorych uzyskuje sie maxymalne czasy. Dopuszca sie zwiekszona sila na kole kierownicy podczas manewru skrecania albo nieporzadany efekt zuzywania sie szybciej opon albo lozyskw kolach. To jedna wersja. Druga wersja to 90 procent serpentyny i skrety o 90 -180 stopni. Jakie wtedy zastosowac katy. nawierzchnia w obu wypadkach sucha. Jezle macie jakies pomysly to bede bardzo wdzieczny.
Pytanie to padlo ze strony klijenta ktory ma podraswac Teteke do rajdow takich amatorskich. MOja odpowiedz na takei pytanie prosto z mostu byla ze nalezy zwiekszyc katy zbieznosci na minus i pochylenia do jazdy szybkiej. Czy moz ejakos tak. Ale cos mi sie wydaje ze nie jest to prawidlowo.Dzikei za jakies odpowiedzi Wasze przemyslenia.
Pozdro
Pią 21:06, 30 Paź 2009
Gość
Kolego jak dopasujesz sprężynu do amortyzatorów to ma być wszystko spokojnie,w tedy jedziesz na zbieżność i kąty,ale ja zazwyczaj wywalam z obniżonych na normalne zawieszenie i jest OK.
tarantula mozesz mi podesłac jakies linki do geometrii? teraz mam sie zająć geometrią pojazdową i chcetnie przeczytam wszystkie mądre rzeczy w tym temacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach