Autor |
Wiadomość |
spock22
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
|
|
klucz km-510-a |
|
Witam wszystkich speców
Mam do zrobienia rozrząd w corsie B i tak się zastanawiałem czy do ustalenia naciągu paska zębatego faktycznie potrzeba mieć specjalny klucz km-510-a? Tzn mam dyskusję z drugim mechanikiem. niby wszyscy piszą że raczej potrzebny, bo inaczej ustawia się zgrubnie na kciuk, a to niezbyt dokładnie - może być minimalnie za luźny, bądź minimalnie za mocny naciąg. Generalnie robota na czuja - jak się kilka razy robiło to się wyczuwa, ale powtarzam pytanie - czy aby na pewno? Co sądzą fachmani którzy wymienili z 30 pasków zębatych rozrządów w fiatach, audi, oplach, etc bez specjalnych kluczy nastawczych. Nie było nigdy problemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:54, 22 Sty 2011 |
|
|
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
nigdy nie bylo problemu z naciagiem paska a zreguly na napinaczu jest znacznik, ja nie mierze i zmienilem paskow wiecej niz 30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:28, 22 Sty 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wymieniałem sporo paskó i zawsze na czuja robie;) Nie posiadam tego klucza i nigdy klient nie wrócił z reklamacja;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:12, 22 Sty 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|