Autor |
Wiadomość |
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
Pneumatyka-Ile Nm? |
|
Witajcie koledzy:)
Planuje zakup klucza pneumatycznego do kól i nie tylko.Klucz bedzie uzywany w domowym warsztacie.Mam dylemat,bo nie wiem czy pakować sie w 310 nm,jakies doświadczenia?Poradzi sobie z wiekszoscią zadań ?
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:51, 25 Mar 2010 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
powiem ci tak my mamy na warsztacie taki klucz [link widoczny dla zalogowanych] i targa wszystko dosłownie wszystko niema śruby nie do odkręcenia razem z półosiami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:14, 25 Mar 2010 |
|
|
MadryT
Nowicjusz
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kościan/Leszno Płeć:
|
|
|
|
Warto też zwrócić uwagę na średnicę przewodów zasilających. Ja używam klucza 1050 nm i drugi chyba 900. Obojetnie jaki mocny bys nie kupil to nie jestes wstanie wykorzystac jego mozliwosci jesli srednica przewodu bedzie za mala. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:01, 28 Mar 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Te klucze na 1/2 cala co mają po 1000 Nm to się szybko rozwalają, takie mam wrażenie, pokupowali nam na serwis takie i popadały jak muchy mimo że były mocne.
Obecnie w warsztacie mam takie na 1/2:
[link widoczny dla zalogowanych] 610Nm i daje rade ze wszystkim w osobówkach, dostawczakach
[link widoczny dla zalogowanych] ten jest silniejszy, czasami odkręci nakrętkę koła w ciężarówce jak nie jest dopierdzielona na maxa. I On też targa wszystko.
Generalnie polecam bete jeżeli chodzi o te klucze bo naprawdę długo działają, zadbasz o olej i będzie śmigał jak trzeba. A w innych tańszych kluczach ten kwadrat się wyrabia i rozklepuje nasadkę podczas pracy, czasem ten pierścień trzymający nasadkę się rozpadnie i nasadka się nie trzyma co jest strasznie irytujące.
Generalnie każdy klucz udarowy będzie dawał radę przy osobówkach, bo co tam jest mocno przykręcone? Czasem tylko półoś jak jest nakrętka samo kontrująca albo jak dany jest klej do gwintów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:37, 28 Mar 2010 |
|
|
ttszamot
Podawacz kluczy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
|
klucz pneumatyczny |
|
przeczytałem wszystkie podpowiedzi i tak naprawdę nie dowiedziałem się z nich nic . Klucz do kół powinien mieć minimum 690 Nm . Przy zakupie zwróć uwagę na zużycie powietrza przez klucz a możliwości twojej sprężarki . Klucze 1/2" pracują na ciśnieniu roboczym 6,2 Bara , zwiększenie ciśnienia nie powoduje zwiększenia przepływu , zwiększa tylko ciśnienie wychodzące i za to "ślicznie " ściera wirniki . Wielu zwiększa ciśnienie i szag trafia klucz . Polecam Hazeta [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:50, 31 Maj 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|