Autor |
Wiadomość |
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
BMW 3 E46 2.0Diesel 2000r. - zakup używanej |
|
Witam!! Mój brat sie uperł na bmw chociaż nie ma pieniędzy na zadbany egzemplarz,znalzał nawet taki tani -obstukany i przejechane 320tys.km......Pojechałem oglądałem(blacharką się nie przejmuje bo zrobie sam).Silnik pali dobrze nawet przy tych mrozach,nie kopci....Brat zamierza jezdzić 2 lata około 10tys. rocznie....Czy jeżeli teraz auto chodzi poprawnie to przeleci 20tys.??(chodzi mi tylko o pompe wtryskową i wtryskiwacze?? -Przy normalnej eksploatacji bez szaleństw)...Co myślicie o tych silnika 2.0Diesel 136km(albo 135km)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:37, 23 Lut 2011 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Przenosze.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:05, 23 Lut 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Przy odpowiedniej eksploatacji dodatkowe 20 tys. km. dla tego silnika to pestka. Bardziej bym się obawiał tutaj zawieszenia, bo to nie jest najmocniejsza strona tego autka szczególnie na polskich drogach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:22, 23 Lut 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Ten silnik jest mało awaryjny dość mocny, nie wyżyłowany na standardowaj pompie rotacyjnej. Jak przedmówca pisał ze zawieszenie jest dość delikatne ale jak nie jest wybite to wytrzyma na luzie 20tys km
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:07, 23 Lut 2011 |
|
|
Ermaksio
Starszy młotkowy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko-Mazurskie Płeć:
|
|
|
|
Tam bedzie chyba pompa ze sterownikiem VP44 .Czy tak jak w przypadku innych aut będą błędy wskazujące ,że pompa(ten tłoczek regulujący dawke) się zaciera(jest na wykończeniu)?? Błędy typu P1631 , P1651. Czy to prawda,że najczęstszą przyczyna zacierania tłoczka jest zle paliwo albo zapowietrzanie??......Co do zawieszenia to sie nie boje bo w tej 3 jest w dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ermaksio dnia Śro 23:15, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 23:14, 23 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To są błędy w Oplu:
- p1631 sterownik pompy (opel, saab)
- p1650 , p1651 szeregowa szyna can (opel, saab)
- 73 (bmw)
Tak i tam jest pompa VP44
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:54, 23 Lut 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|