Diesel czy lpg do codziennego uzytku |
DIESEL |
|
20% |
[ 2 ] |
LPG |
|
80% |
[ 8 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
Diesel czy Lpg |
|
Powitać
Z uwagi iż szukam auta w niskim przedziale cenowym rzędu 3-4tys złoty i głównie rozglądam się w golfie mk3 rocznikowo 92-96 skupiając sie bardziej na autach z silnikiem diesel'a choć nie wykluczam tez auta z instalacja lpg chciałbym uzyskac jakies Wasze zdanie na temat wyboru.
Co lepiej wybrac w tym konkretnym modelu lpg czy diesela?
Auto do codziennego uzytku,trasy rzedu 10-15km,poruszanie sie po miescie i w trasie.
Na co zwrocic uwage przy kupnie diesela w tym modelu?
Temat niekoniecznie ścisły.DIESEL vs LPG mile widziane sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Pią 17:11, 22 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pią 17:09, 22 Kwi 2011 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
w takim przedziale cen to ty dobrego diesla nie kupisz więc raczej lpg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:57, 22 Kwi 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Ja też bym proponował LPG ponieważ myślę, że diesel na tak krótkich odcinkach nie zbyt się sprawdzi. I przedział cenowy dosyć niski jak na dobrego diesla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:39, 22 Kwi 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
pewnie tak bedzie.nie bylem jescze nigdzie zeby ogladac jakies auto,takze nie moge stwierdizic w jakim stanie one sa.
najbardziej interesowala by wersja 110konna ale one stoja prawie ze w cenie golfa 4 takze mysle ze lepiej dolozyc te 2tys i kupic 4.
Porozgladam sie na rynku po sprzedazy accordy a to nastapi prawdopodobnie po swietach. choc nie koniecznie padnie na golfa ale to moze w nowym temacie napisze odnosnie VW T4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:58, 22 Kwi 2011 |
|
|
jedrek
Nowicjusz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Fakt niezaprzeczalny. Diesel w tej cenie to niewypał. Zimą mrozy duże możesz mieć problem z odpaleniem.Diesel w tym przedziale cenowym jest po bardzo dużym przebiegu no i stany liczników mało wiarygodne.Radzę LPG.Mam w swojej rodzinie dwa diesle, ale nie ma problemu zimą. Accord ma 200000, a mesio 500000 km przebiegu, a zimy ostatnio mroźne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 6:51, 27 Kwi 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Witam.
Wybor padl na golfa 3 1.8ABS 90km z lpg wlasnie,komputer pokladowy 2Xpp 94' 250tys instalacja 6letnia.
narazie tyle co wrocilem nim do domu takze duzo powiedziec nie moge.
Do wymiany napewno czujnik temperatury bo dochodzi do 70 i nie rusza dalej,dwa przecieki od przodu silnika jedno przy wodzie drugi olejowy.zrobie zdjecia to moze zdjagnozujecie co to za elementy.
Odnosze wrazenie jakby silnik dziwnie sie zachowywal(dzwiek) od 3 tys ale to moze przewraliwienie.pojezdze ocenie.no i sprzeglo juz wysoko bierze.
Co mozecie powiedziec o tym motorze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Nie 18:47, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 18:45, 01 Maj 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
dobry brat ma taki w trójce i temperaturę też ma do 70 a pod obciążeniem do 90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:09, 01 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
dziwne,bo vw ogolnie 90 trzymaja jak wszystko sprawne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Nie 22:02, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 21:01, 01 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Silniki dobre trochę nadwozie miały słabe bo gniły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:11, 01 Maj 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
ten akurat jest odmalowany i nie widac zadnych oznak korozji jak narazie.
mialem tez do wyboru 2.0 115 konna,ale podobno bardziej podatny na awarje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:15, 01 Maj 2011 |
|
|
Przemas
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Lepsze są samochody Z silnikiem diesla ale w przedziale cenowym jaki podałeś niekupisz dobrego diesla no więc zostaje lpg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:42, 18 Cze 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
lpg to dopiero zajechane kupilem:)
na dzien dzisiejszy probuje to sprzedac i nastepnym autem bedzie diesel golf IV 110konny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:07, 18 Cze 2011 |
|
|
|