Autor |
Wiadomość |
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
Zamiast koła dwumasowego |
|
Zamienniki kół;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:20, 13 Paź 2012 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Czyli będzie po starości tyle że tarcza będzie bardziej (skrętna) niż dotychczas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:22, 14 Paź 2012 |
|
|
robboh
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:05, 06 Lis 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego. |
To co to za silnik????? że występują aż takie drgania że trzeba było zastosować koła dwu masowe??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 21:56, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 21:07, 06 Lis 2013 |
|
|
karol83
FACHMAN
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
| | ja tam nie polecam takiego rozwiązania gdy auto jest młodsze niż 6-8 lat. Szlag trafi skrzynię i układ napedowy. po to wymyślili te dwumasy, aby je odciążać od drgań z wału korbowego. |
Przerabiałem ze 3 razy jeszcze nikt nie na rzeka nawet lepsze jak ktoś ciągnie przyczepy czy lawety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:30, 07 Sty 2014 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Podlacze sie pod temat.
W tym tygodniu przuciagneli na lince do mnie forda focus C max 2.0 tdci z uszkodzonym wysprzeglikiem.
Po rozebraniu okazalo sie za do wymiany jest kompletne sprzeglo i dwumasa.
Zamowilem nowa dwumase LUK nawet z pudelka jej nie wyciagalem. szarpiac za nia tak walila ze szok, luzy byly w kazda strone o wiele wieksze niz ta ktora chce wymienic. moim zdaniem jak bym to kolo zalozyl to wal by pekl. szukalem zamiennikow ze sztywnym kolem do tego auta ale niestety niema przynajmniej nie moglem znalesc. teraz mam dylemat co mam zrobic zamowie inna i moze byc to samo zaloze na stara dwumase i bedzie halasowalo moze doradzicie koledzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:52, 30 Kwi 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wyślij do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:45, 01 Maj 2014 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Na moje oko ta dwumasa nie jest tragiczna, sprawdzalem ja tylko na oko i recznie poniewaz auto przyjechalo na lince bez mozliwosci odpalenia (uszkodzony rozrusznik) klient skarzyl sie na dwumase ze trzepie autem przy niskich obrotach w trakcie przyspieszania. i teraz nie wiem czy przyspiesza na 4 biegu i 40km/h czy w miare normalne obroty trzyma w stosunku do biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:59, 04 Maj 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak dobrze przyspiesza to jest OK bo nie raz przy takich rozbiórkach i wymianie tarczy sprzęgła przydałoby się spuścić docisk [zresetować] bo przy zużywaniu się tarczy sprzęgła przesuwa się klin w docisku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:24, 04 Maj 2014 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Jak dobrze przyspiesza to jest OK bo nie raz przy takich rozbiórkach i wymianie tarczy sprzęgła przydałoby się spuścić docisk [zresetować] bo przy zużywaniu się tarczy sprzęgła przesuwa się klin w docisku. |
Pierwszy raz o takim czyms slysze jak sie to robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:48, 05 Maj 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nic nie stoi na przeszkodzie rozebrać stary zużyty i dojdziesz do tego.Jak popatrzysz na docisk to masz takie trzy malutkie sprężynki i jak są rozciągnięte to klin musisz wycofać i one się lekko zejdą.To jest nie przy każdym docisku.Żeby zresetować potrzebna prasa i śrubokręt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:35, 05 Maj 2014 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Dziekuje.
mam kilka starych dociskow to mam na czym pocwiczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:46, 06 Maj 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Prawda jest że już zmieniałem koło sztywne wcześniej założone na koło dwu masowe bo stukało przy ruszaniu.I prawda jest taka że na dłuższą metę się nie nadaje,trzeba by było ruszać na kole sztywnym przy większych obrotach silnika a nie tak jak przy kole dwu masowym przy dużej mocy silnika można startować z niższych obrotów.
O sprzęgłach samo nastawnych;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 8:10, 22 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 14:04, 13 Lip 2014 |
|
|
|