Autor |
Wiadomość |
EUROWORK
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
[O]Account Manager w branży automotive |
|
Jesteśmy agencją pośrednictwa pracy oferującą pracę głównie na rynkach zagranicznych. Poszukujemy pracowników z różnych branż i do różnych prac min. pracowników produkcyjnych, budowlanych, technicznych oraz z branży IT a także specjalistów wyższego szczebla. Nasza firma pracuje zgodnie z prawem Unii Europejskiej – posiadamy certyfikat Ministerstwa Pracy nr 2476.
Dla naszego klienta w Holandii, europejskiej firmy z branży automotive, zajmującej się magazynowaniem i sprzedażą opon, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Account Manager
w branży automotive
Miejsce pracy: cała Polska
Cel:
Sprzedaż następujących grup produktów: Opon EM, Opon do pojazdów rolniczych i samochodów ciężarowych. Pozycjonowanie strony firmowej oraz rozwój sklepu internetowego w celu zwiększenia działalności handlowej firmy.
Stanowisko w organizacji:
Bezpośredni przedstawiciel produktów firmy na terenie Polski, podlegający pod nadzór dyrektora generalnego w głównej siedzibie firmy w Holandii.
Opis pracy:
Jedyny przedstawiciel firmy na terenie Polski. Praca samodzielna oraz we współpracy z rożnymi departamentami firmy.
Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży produktów firmy na polskim rynku, także poprzez aktywną sprzedaż internetową, a co za tym idzie rozwój i działania marketingowe strony internetowej, pozwalające przekształcić ją w najlepiej docierającą do klienta stronę przedstawicielstwa firmy w Polsce.
Odpowiedzialny za zwiększenie zysku i udziału firmy w polskim rynku.
Odpowiedzialny za sprzedaż całego asortymentu opon do hurtowni, dystrybutorów, klientów indywidualnych, producentów sprzętu w przemyśle maszynowym.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i z innymi przedstawicielami.Składanie raportów do managera i informowanie na bieżąco o realizacji zadań
Przygotowywanie planu, delegacja zadań w razie potrzeby, realizacja powierzonych zadań wg procedur
W kwestiach nierutynowych i niepodlegających odpowiedzialności konsultacje z dyrektorem generalnym przed podjęciem działania
Obowiązki i zadania:
Ogólne:
Duży wkład w sprzedaż i cele organizacji
Współpraca z biurami sprzedaży i zespołami logistycznymi
Aktywne uczestnictwo w regularnych spotkaniach pracowników firmy.
Przestrzeganie procedur i instrukcji jakości firmy
Stworzenie najlepszej strony internetowej dla klientów zamawiających produkty firmy.
Badanie oczekiwań klientów wobec sklepu internetowego, sygnalizowanie ograniczeń i nowych możliwości, przekazywanie zgłoszeń do działu e-commerce.
Sprzedaż:
pozyskiwanie nowych i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, sygnalizowanie potrzeb klienta i rynku, w odniesieniu do konkretnych możliwości sprzedaży produktów firmy na polskim rynku.
Promowanie sklepu internetowego w celu przyczynienia się do sprzedaży konkretnych rodzajów produktów oferowanych przez firmę.
Profesjonalne udzielanie informacji telefonicznej klientowi
Pozyskiwanie nowych klientów i przekonywanie istniejących klientów do wyboru produktów firmy.
Wsparcie zespołu sprzedażowego
Zarządzanie relacjami z klientem:
Odpowiedzialosć za zarządzanie istniejącymi i nowymi relacjami z klientem
Podnoszenie jakości usług dla nowych klientów
Niezależne negocjacje w ramach określonych priorytetów firmy
Bycie partnerem w dyskusji na różnych poziomach( wewnętrzny w firmie oraz zewnętrzny z organizacjami i klientami)
Omawianie i rozwiązywanie problemów z klientami
Dostępność w nagłych wypadkach
Zadania administracyjne:
Archiwizacja, zarządzanie i dostosowywanie bazy danych klientów oraz planowanie wizyt bezpośrednio u klienta.
Sprawdzanie kompletności zamówień i wprowadzanie zleceń w systemie Axapta.
Przetwarzanie kosztorysów, zamówień, prośb o informacje.
Tworzenie miesięcznych, kwartalnych i rocznych przeglądów.
Administrowanie w systemie CRM, w celu aktualizacji informacji o klientach.
Sporządzanie raportów z wizyt u klientów.
Marketing
Badanie możliwości sprzedaży na polskim rynku
Proponowanie możliwych działań na rynku polskim w celu realizacji sprzedaży.
Wykorzystywanie nowych rynków.
Rozszerzanie oraz pozycjonowanie strony firmy oraz rozwój sklepu interenetowego na polskim rynku.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników sprzedaży)
praca zdalna na kontrakcie u klienta- minimum 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, możliwość stałego kontraktu
możliwość rozwoju osobistego
zdobycie cennego doświadczenia zawodowego poprzez rozwój sieci sprzedażowej firmy na terenie Polski.
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon.
Wymagania:
wiedza z zakresu rynku produkcji opon , znajomość branży automotive na polskim rynku
gotowość do nauki i poszerzania wiedzy na temat rożnych grup produktów
minimum dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
umiejętność dobrej komunikacji i współpracy z klientem
Odporność na stres,
umiejętność nawiązywania kontaktów
wiarygodność i lojalność
odpowiedzialność oraz samodzielność
kreatywność; inicjatywa; umiejętność prezentacji własnych pomysłów, punktów widzenia, planów w sposób przekonujący,
zorientowanie na cel, dobra organizacja pracy,
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie Cv w języku polskim i angielskim na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] z dopiskiem : „Account Manager” w temacie .
EURO WORK
tel. 32 258 05 64
Wszystkich kandydatów prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:35, 07 Sie 2012 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|